Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Regnskapsfører

fillibom

New Member
Hvis det noen på dette forum som er godkjent regnskapsfører til mitt lille enkeltmannsforetak vil jeg gjerne ha kontakt eller forslag om andre løsninger, med fks regskapsprogram o.l.
Omfatter lønn,mva,skatt, ligning kjøregodtgjørelse og regnskap. Kun meg ansatt, andre leies inn på timebasis med tilsendt faktura. Omsetning under 1 mill.
 
Sist redigert av en moderator:

fillibom

New Member
For og være ærlig så er jeg litt i tvil, enten eget program eller en regnskapsfører. Forslag med takk hvis du har erfaring.
 

quicktech

Medlem
Hei!

Om ikke du er 100% stødig i regnskapsførsel, så er nok det aller beste å bruke en regnskapsfører. MEN: Finn et firma som "tenker nytt". Du ønsker kanskje å selv skrive fakturaer og kanskje til og med føre enkle innbetalingsbilag selv. Da er det greit å bruke et online regnskapsprogram, som regnskapsfører også har tilgang til. Da vil fakturaene automatisk være bokført i det du har laget dem, og regnskapsføreren tar seg kun av de tingene du ikke klarer selv.

Det er alt for mange som i dag betaler for et fakturaprogram, printer ut kopi og så sitter regnskapsføreren og skriver timer for å lese fakturaen og skrive inn de samme detaljene i sitt program igjen. Det er dobbeltarbeid du ikke trenger.

Se på Regnskapsprogram pÃ¥ nettet | e-conomic for et regnskapsprogram jeg kan anbefale. Så vil jeg også som testdriver sa, anbefale at du tar kontakt med kontorfabrikken.no som jobber etter akkurat denne tenkemåten. Dette sparer du penger på, samtidig som du sparer den tiden du ville brukt på å føre regnskap.
 
Topp