Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Regnskapsprogram

xcp

Medlem
Heisann.
Jeg leter etter et regnskapsprogram (privat økonomi)
Har søkt på google nå i ca 2 timer uten å finne noe spesielt.
Helst gratis og Norsk, Er ikke nøye om det er på Norsk eller engelsk.
Kan noen hjelpe?
 
Sist redigert av en moderator:

xcp

Medlem
det glemte jeg å nevne. Hovedsaklig til Windows, men har du noen gode til OSX så tar jeg gjerne imot dette også
 

Fredrik

Medlem
Jeg ville brukt et av betalprogrammene på grunn av support. I tillegg kan du sende dette direkte inn i altinn når man driver som feks ENK. Husk også at nesten alle land har ulike regnskaps regler og dermed ville jeg følt meg mer utrygg på et utenlandsk program.
 

Onebid

New Member
Bruker Mamut, bra program, jeg betaler for det, men tror de har en noe "enklere" gratisversjon.
 

thomass

Medlem
Det finnes excel- og openoffice modeller. De kan finnes på Økonomiforlaget, der du blant annet finner budsjettkontroll, resultatrekneskap, investeringsanalyse o.l. Bare kontakt meg om du ikke skjønner modellene.
 

zapotek

Medlem
Kommer ikke på noen bra gratis regnskapsprogram, må nesten anbefale Mamut (som koster penger).

Til de som bare trenger et faktureringsprogram, anbefaler jeg "Faktura Larsen". Gratis, utrolig enkelt og ikke noe dill. Finnes i en gratis og en betalingsutgave tror jeg. Gratisversjonen er meget bra. Ta et søk på google, kan lastes ned flere plasser.
 

missisv

New Member
skal kjøpe et regnskapsprogram fra Mamut, trenger anbefalinger

Vi er et enmannsforetak og trenger et regnskapsprogram, Mamut anbefalte mamut office pro, men de er jo kun ute etter å tjene penger, og det kostet veldig mye. vi har en ansatt og trenger et program hvor de viktigste funksjonene et enmannsforetak trenger. setter stor pris på hjelp fra dere:)
Hva med mamut office standard? er det bra?
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
missisv:

Her ser du jo sammenligning på alle versjonene de har Mamut: Integrated financial, accounting, payroll, crm and e-commerce solutions

Det du gjør er å lese gjennom listen, se etter hva du trenger, og sjekker hvilken versjon som passer best for deg.

Det Pro versjonen har som ikke Standard versjonen har er for det meste utvidede muligheter samt større plass på nettbutikk løsningen deres.

Om dette bare skal brukes til et par fakturaer og du ikke har store planer om å ansette en horde med nye folk, så skal nok Standard versjonen være nok for deg ;)
 
Topp