Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Reise affiliate

kongen

kongemedlem
Hvilke reisearrangører finnes i aff.nettverkene nå?
Tenker da på pakkereiser/charter.
 

muffins

Medlem
Tradedoubler har Expedia ihvertfall. Zanox har Solia og Ticket.

Få av "kjempene" innen charter (Star Tour, Ving osv) har affiliate-programmer så vidt jeg vet.
 

looper

Medlem
Ah, herlig start på dagen. Sammenlignet med i fjor da jeg hadde StarTour har inntektene dalt. Expedia, Hotels.com betaler seg omtrent ikke. Savner StarTour egentlig.
 
Merkelig at det er så dårlig utbetaling på disse programmene med tanke på at det er reisebransjen som både tjener mest på internet og bruker mest penger på markedsføring.
 

pleb

Medlem
Hmm... ja. Det er litt synd at det skal være slik. Skjønner overhodet ikke at Star Tour ga seg - de må jo ha tjent mange, mange tusen kroner på at vi fikk kun 250 kr per solgte pakkereise.

Hotels.com selger jo godt da, men ikke på samme type side.
 
Jeg ser at Apollo, Allinclusive.no, detur, Solia bruker adsense. Personlig liker jeg ikke adsense, føler ikke at jeg tjener nok på dem, pluss at jeg ville kunne plassere ut reklame der jeg selv vil i tekstform.

Skulle likt å vite hvorfor de store charterselskapene holder seg borte fra affiliate. For unnskyldningen om at de ikke har kontroll på hvem som viser reklamen er bare tull. Ettersom mange av dem allerede bruker adsense hvor man har minimalt med kontroll.
 
.. og i tillegg har hotels.com problemer med sine widgets (se nede til høyre). Slik har det vært i 4-5 dager nå. Blir da lett å prioritere adsense.

det har jeg lagt merke til, og tenkte ikke over at det var feil i reklamen i seg selv, heller en visningsfeil på siden. men ettersom det ikke er første gangen jeg ser det, er det svært negativt. har noen vært i kontakt med TD angående dette?
 
Topp