Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Reise template selges

Hei,

Har en reiseside Reisedeal.no som jeg skal legge ned ved nyttår.

Siden har blitt "kastet ut" av google pga. elendig SEO jobb fra min side. Ble litt for mye cut&paste og for mange dupliserte sider på en gang.

Men man lærer jo som lenge man har lever, og det er egentlig ok at Google tar rotta på slike forsøk... (er dønn ærlig nå)

Designet har jeg fått mye skryt av. Gjennomsnittlig visning per besøk ligger på 4,22 per besøk siste måned (227 besøk/957 visninger).

Jeg selger kun oppsett/layout med knapper og designelementer (logo og reisebilder er kjøpt hos Dreamstime.com så disse følger ikke med).

Send meg en PM på bud. Selges i kun 1 eksemplar!

Mvh. Vetle
 
Ja, Det er et script. Om noen ønsker det kan siden selges som den er (med innhold). Alt er håndkodet så kildekoden er så som så :)

Innholdet blir levert av henholdsvis Kelkoo og Solfaktor. Så de som ønsker innholdet må ta kontakt med disse å få en egen avtale.

Mvh. Vetle
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg er forsåvidt alltid interessert i reisesider! Hva er det som har fått siden bannet? Jeg ser ikke så mye innhold på siden som kan være kopiert fra noe sted!

Om du er interessert i å selge hele siden - er det mulig å få tilgang til statestikk av både trafikk og inntekt så langt? Og vil eventuelle bugs funnet på siden bli fikset før salg? (PS: Ingen av lenkene under Alle restplasser de største turoperatørene på et sted. fungerer).
 
Sist redigert:
Hei Kenneth,

Restplass-siden kjører et kontinuerlig script, men har vært avslått noen måneder. Siden er programmert i ASP (litt PHP) og det ligger en MSsql database med innhold.

Gir deg tilgang til Analytics statistikk (den e-posten jeg har fått av deg tildligere?).

Hva som har fått siden bannet? Nei, den er vel ikke bannet helt, men jeg har overoptimalisert siden (for mange sider på en gang - ca 500 000 stk.). Så her må det renses opp og starte fra scratch for å bygge opp siden i Google hiarkiet igjen.

Mvh. Vetle
 
Topp