Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Reiseside om Montenegro

Nemo

Medlem
Hei.

Er nå "ferdig" med reiselivs nettstedet Reis til Montenegro, og selv om jeg ikke er 100% fornøyd, så har jeg valgt å lansere siden. Så - noen umiddelbare bommerter jeg vil få svi dyrt for som dere ser?

En del små plukk og kosmetisk ting jeg er klar over, men ingen brannbomber som virkelig haster etter hva jeg ser, men så har jeg kanskje blitt litt "fartsblind" i hele prosessen.

Så kjør på! Hva kan forbedres?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Hele innholdsdelen ligger jo helt til venstre, mens resten ligger sentrert - iallefall i Firefox. Forøvrig er jo dette standard Cutline av chris pearson, selv om du har klart å legge til et "custom" bilde i header.. Skal vi gi tilbakemelding på noe, så hadde vi satt pris på om du hadde anstrengt deg litt i å lage noe selv, og ikke bare slenge opp et gratis tema og installere wp.
 

sKrud

Meget sliten student
Vel, kan komme med en kjap tilbakemelding:

For det første ville jeg valgt et annet design. Du har på en eller annen måte klart å kludre til templatene med det bildet ditt. Rammen/boksen som skal være rundt bildet er nå litt rundt omkring.

- Du blander midtstilt og venstrestilt.
- Pga. du bruker et template som er godt oppbrukt så gir siden meg inntrykket av å være en splog mer enn et seriøst nettsted.
- Noen grunn til at du har titelen på siden over bildet i headeren og ikke i headerbildet?
- Legg inn norsk språkpakke i wp og endre språket i templaten til norsk.

- Wordpress er en meget godt valg med tanke på SEO. kan anbefale deg å legg inn AIO SEO pakken.

thja..Er sikkert masse mer.. Men her har du jo endel å henge fingrene i.
 
For å være helt ærlig:
Jeg får dessverre bare lyst til å trykke "back".

Dette er synes jeg dessverre er et typisk ekspemel på en totalt uinteressant reiseside. Bildene er elendige og rett og slett uspennende. Jeg savner kart og annen spenstig grafikk. Sitemap-linken din generer en 404.

Jeg er ikke sint. Jeg blir bare trist når jeg ser noe som kunne vært bra ikke er det.
Beklager.
 

Nemo

Medlem
Hei!

Takk for alle tilbakemeldinger. Har satt en designer på saken, og vil komme med nytt design og oppsett i løpet av neste uke forhåpentligvis. Mer innhold vil også komme. Igjen; tusen takk for all konstruktiv kritikk.
 

timtim

Gründer
Var litt kjedlig å lite engasjerende dette.
Mitt tip er; Tenk VG . fete overskrifter. Overskrifter som pirrer nysjerrigheten min. ...bedre bilder hjelper også.

Bo som en konge for 300,- natta.
Nattliv som sier SEX
Møt mennesker som forguder deg
Drømmeferie for under 5000,-

...bare noen raske ideer fra meg. Kan sikkert ikke brukes disse, men du sjønner hva jeg mener?


MVH
Thomas
 

Nemo

Medlem
Hei!

Takk for tipsene, Thomas!

Skal legge de i bakhodet. Hele siden skal omstruktureres i forbindelse med nytt design, og vil da også foreta språkvask samt se på titlene. Samtidig må det ikke bli useriøst, og aller helst fremstå som noe familievennlig.
 
Topp