Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Reiseside tar imot artikler

metallian

Medlem
Trenger litt aktivitet på min reiseside:
http://feriemoro.no/

Tar imot artikler av alt relatert- f.eks reisetips-storeby, tips til pakking til ferien, hvor er det fint å dykke i Thailand, hvilke turistfeller må man unngå i Roma, god mat i Tibet osv.

En utlenke pr.artikkel som må gå til relevant side, vil du av taktiske årsaker legge til en ekstra lenke til tripadvisor eller lignende autoritetsside godtas det også.

Bilder er ikke ndøvendig da jeg selv vil finne passende gratisbilder på wikicommons eller lignende.

Send PM med en veldig kort beskrivelse av artikkel så svarer jeg kjappt på om det er velkommen/passer inn :)
 

metallian

Medlem
Lange nok til at det er kvalitet over det- nisjeartikler kan da naturlig nok være noe kortere enn mer generelle artikler- eksempler-dette er to av de jeg har mottatt:
Kort men ikke for kort: Hvalhai i Koh Bon
Lang generell og bra: Storbyferie Gøteborg

Jeg kan igrunn ta imot endel- jeg innser at både pga tidspress-og pga jeg "aldri" reiser på ferie selv så vil jeg selv levere få artikler hit. Jeg har kjøpt endel artikler men det betaler seg ikke foreløpig pga den harde konkurransen i reise nisjen. Da er det mye bedre at jeg får gjesteartikler som øker innholdsmengden, holder siden aktiv og dessuten gir meg et nettverk av andre webmastere :)

Jeg poster maks en artikkel pr.dag men kan selvsagt ta imot flere i slengen om du har mange liggende klare så porsjonerer jeg ut selv.
 
Sist redigert:

metallian

Medlem
Bumper denne:
Tar imot artikler av alt relatert- f.eks reisetips-storby, tips til pakking til ferien, hvor er det fint å dykke i Thailand, hvilke turistfeller må man unngå i Roma, god mat i Tibet osv.

En utlenke pr.artikkel som må gå til relevant side, vil du av taktiske årsaker legge til en ekstra lenke til tripadvisor eller lignende autoritetsside godtas det også.

Bilder er ikke ndøvendig da jeg selv vil finne passende gratisbilder på wikicommons eller lignende.

Send PM med en veldig kort beskrivelse av artikkel så svarer jeg kjappt på om det er velkommen/passer inn
 

metallian

Medlem
Da er det en god stund siden forrige runde med artikler så bumper denne:

Tar imot unike artikler av alt relatert- f.eks reisetips-storeby, tips til pakking til ferien, hvor er det fint å dykke i Thailand, hvilke turistfeller må man unngå i Roma, god mat i Tibet osv.

En utlenke pr.artikkel som må gå til relevant side, vil du av taktiske årsaker legge til en ekstra lenke til tripadvisor eller lignende autoritetsside godtas det også.

Bilder er ikke nødvendig da jeg selv vil finne passende gratisbilder på wikicommons eller lignende.

Send PM med en veldig kort beskrivelse av artikkel så svarer jeg kjappt på om det er velkommen/passer inn :)

Det er noen ytterst få utlenke-temaer jeg ikke kan ta imot, gjelder bla disse temaene: Salg av fotballbilletter, salg av fotballdrakter, gaveartikler til menn og norsk husmannskost :)
 
Topp