Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Reiseside vurderes solgt

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg kjøpte ReiseTilSyden.no for ikke altfor lenge siden, men føler at jeg ikke har fått gjort nok med denne. Har lagt inn noen nye artikler, men jeg må vel bare innrømme at for å få opp en slik side, må det jobbes mer enn jeg har mulighet til akkurat nå.

Vurderer derfor å selge denne, slik at jeg kan få inn til kapital til andre prosjekter (niks, ikke flere nettsider denne gangen, hehe).

Jeg kjøpte selv denne for 5000,-, og det blir ikke aktuelt å selge til under denne prisen. Alle artiklene som ligger på siden er unike, siden er meget godt SEO-optimalisert og det følger også med en Facebook-side.

Som med alle andre nettsider som selges her inne på WF, har selvfølgelig denne et kjempepotensiale for rett kjøper. ;)

Jeg vil helst at dere byr i tråden, da er det lettere for folk å følge med, men jeg tar også i mot bud på PM om noen vil være anonyme.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Visste det var noe jeg glemte ja. :D

Veldig lite inntekter er jeg redd. Det er bare noen småkroner via Adsense. Dette har jo i stor grad med antall besøkende å gjøre, som kun ligger på noen få hver dag.

Så dette er ikke en side man tjener noe særlig på i dag, men det er en side med et godt domene, gode, unike artikler og god optimalisering. Så er det jo opp til en evt kjøper å fylle den med masse innhold og markedsføre den.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg fikk altså inn bud på denne på 3000,- noe jeg ikke godtok.

Fikk en PM i går med bud på 5000,- som står til 1 april, så da prøver jeg å vekke liv i denne tråden igjen. Om det ikke kommer inn noen andre bud, ryker den nok for denne summen.

Så får jeg bare håpe at det ikke er en aprilsnarr. :D

Og som med alle andre nettsider som selges her inne så har denne et helt ufattlig stort potensiale for rette kjøper.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg fikk altså inn bud på 5000,- eks mva på denne siden, men kjøperen trakk seg.

Dvs, han kunne godt kjøpe siden som han sa, men det kom vel tidlig frem at han igrunn aldri var veldig interessert.

Derfor valgte jeg å beholde den istedet for å "presse" den på noen, men legger den ut for salg igjen nå.

Inntektene til denne (tynne) siden er fortsatt ikke noe å snakke om, det er altså fortsatt domenet, innholdet og alt i alt en komplett nettside klar for masse nytt innhold som selges.

Minstepris: 5000,-

Kom gjerne med bud her i tråden eller send meg en pm om du vil være anonym.
 
Alle bildene jeg har brukt har jeg kjøpt hos iStockphoto så svaret blir vel ja. :)

Og jeg har ingen grunn til å tro at forrige eier ikke har gjort det samme.

Kan bekrefte at det er en del bilder fra sxc.hu, samt at det er brukt egne bilder.
 
Topp