"Rejected leads" på 365Privat kredittkort hos Adservice

En tråd i 'Adservice' startet av knippsen, 13 Jul 2018.

1. knippsen

knippsen Medlem

Noen som kjører 365Privat kredittkort kampanjen hos Adservice her?

Jeg ser igjennom "rejected leads", og ser at alle leads jeg noensinne har generert fra denne kampanjen har blitt rejected (!). Det er snakk om leads fra de siste 3 årene. Finner det veldig spesielt med tanke på statistikk fra andre kredittkortkampanjer jeg kjører...

Adservice kan naturligvis ikke si noe om hvorfor leads ikke blir godkjent.

Noen som har opplevd det samme?

2. rune69

rune69 Gjerrigknarken sjøl Forumleder

Å jada.

3. Frode

Frode Medlem

Har ca 2 % godkjent på denne :rolleyes:

4. knippsen

knippsen Medlem

Noen som vet hvorfor statistikken på rejected er så mye høyere på denne kampanjen enn andre kredittkort-kampanjer? Antar de har stort sett like kriterier på kredittkortsøknaden og kredittsjekk som andre kredittkort-tilbydere...

5. Grunder82 Medlem

Samme her. Mistenkelig spør du meg.

6. Adservice.com New Member

Hei!

Både vi i Adservice og Danske Bank selv forstår godt at dere som publishers stusser over en så lav konverteringsgrad som man ser på 365 Mastercard.

Det er dessverre en kjent utfordring hos annonsøren, og det har alltid vært sånn.

Årsaken til den lave konverteringsgraden er, at 365direkte Mastercard er underlagt Danske Bank, og ikke en separat enhet for usikret kreditt. Derfor blir kundene kredittvurdert på samme vilkår som andre Danske Bank produkter, som har veldig strenge retningslinjer for hvem som er kredittverdig nok til å få utstedt et kredittkort. Det er et område som det jobbes hardt på å forbedre hos Danske Bank, for å kunne stå stærkere i markedet. Når vi har ytterligere opplysninger om dette, vil vi informere nærmere.

Vi håper at dere fikk avklart noen av tankene rundt dette. Hvis ikke er dere alltid velkommen til å kontakte oss i Adservice for mer informasjon.

Ønsker dere alle en fortsatt fin dag!

Med vennlig hilsen
    Jacob Johansen
    Digital Media Manager, Adservice

Del denne siden