Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Reklame på fb

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg blir mer og mer skeptisk ovenfor FB. Hver "like" gir informasjon/kunnskap til FB, som de bruker for å tjene penger - gjennom at andre (eller vi selv) skal annonsere i FBs universum, basert på disse likes.
All informasjonsdeling fra pages til folk er reklame, og kommer til å koste penger. Vi eier ikke alle som liker siden din: fb eier denne info.

Vi gir kunnskap fra oss og sier "bare fortell oss hvor mye du vil ha for at vi kommuniserer med våre følgere".

Langsiktig tenkt er det derfor bedre å bygge lister med tilhengere/fans/kunder/prospects på en annen måte enn å gi de til FB. Hva er gode verktøy?
 

Tony J

Alle skal få
Hvis du f.eks har en konkurranse i en facebook-app kan du be folk signere seg opp til nyhetsbrev og slikt som en kriterie for deltagelse. Slik kan du bruke FB til å konvertere tilhengere over til egne lister.
 
En ting som er viktig å tenkte på er at platformer som Facebook, Twitter og Instagram ikke bare er "Paid", og også "Borrowed". Med andre ord er dette platformet vi ikke kan satse på til evig tid. Jeg anbefaler alle kunder å samle inn telefonnummer og e-postadresser om det er mulig. Disse kan i dag brukes på Facebook for annonsering, i morgen kan det være en annen platform. Viktig å ha dette i bakhode.
 
Topp