Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Reklame på TeknoNytt.com?

raakanin

Medlem
TeknoNytt.com er en nyoppstartet nyhetsblogg som tar for seg teknologi.

Siden ble opprettet 27. mars 2008 (19 dgr siden) og har siden da hatt en stor provisjon i antall lesere. Den siste uken har vi ligget på et daglig snitt på rundt 600-700 unike lesere, og i løpet av hele perioden vi har vært på nett så har vi hatt over 7000 unike lesere. Det er kanskje litt tidlig å slå dette fast, men at vi har en gradvis økning av faste lesere er ikke å overdrive. feedburners antall subscribers ligger på 17.

Jeg er helt sikker på at vi kommer til å bli større for hver uke som går, og at en evt annonsør vil få valuta for pengene. Vi selger tre plasser øverst i flash-framviseren på 260px x 530px, ti tekst-linker i sidebaren, ett felt på 300x250 i sidebaren og bannere under hver enkel artikkel.

Priser diskuteres ved interesse.

PS!! Kan selvfølgelig bevise antall besøkende for de som er interessert, bruker Google Analytics og Woopra (woopra er fortsatt i beta og kan derfor ikke stoles på hundre prosent ennå).

TeknoNytt
 

picxx

Well-Known Member
Har du en oversikt over hvor du får trafikken fra?
 

raakanin

Medlem
Prisantydning:

Flash øverst i forsiden 530 x 260: 500kr mnd per plass (3 ledig), annonsen kommer mellom de to mest frontede sakene våre.

Tekstlinker i sidebaren: 40kr mnd per stk. (10 ledig)

Stort felt i sidebaren 300 x 250: 800kr per mnd

Bannner under alle art.: 400kr mnd eller 150kr for ei uke.

Banner øverst i Alle artikler 400kr mnd eller 150 kr for ei uke.

Siden vil forandre design og layout om noen måneder, men først satser vi på å få en jevn strøm av lesere.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Fint, bump gjerne denne tråden når dere har vært i drift noen måneder, så skal jeg kjøpe lenker og poster av dere. Iom at dere har vært i drift i bare 19 dager er det med tanke på SEO verdi null verdt med annonsering på bloggen deres for øyeblikket.
 

raakanin

Medlem
Beklager at jeg ikke har oppdatert denne tråden på en stund, det er fortsatt ledig annonse-plass på Teknonytt i de samme formatene som nevnt tidligere,

Reklame som er på siden nå er ikke noe jeg har bundet meg til, og jeg er derfor åpen for nye tilbud.

Siden har en sunn utvikling og har hatt over 17 000 besøkende i løpet av de siste 30 dagene, noe jeg synes er bra med tanke på at dette er den første måneden vi er på nett.
 

raakanin

Medlem
Da har Teknonytt vært i drift noen måneder!

Vi har forandret design og prøver å framstå litt mer som et nettmagasin istedet for det gamle bloggdesignet. Annonser som ligger der fra forskjellige nettverk som Tradedoubler og Adsense har opplevd en stor økning av klikk etter at det nye designet kom på plass.

For å lese mer om annonseplasser og formater ta gjerne turen innom denne siden.
 
Topp