Kjapp og trygg hosting for Wordpress

reklamen på forumet her

Helge

Profesjonell Googlesøker
Advertising.com og google adsense reklamen er helt greit her på forumet.

Men når dere begynner med møteplassen.no reklame så blir det i overkant for mye.

1. Reklamen trekker for mye oppmerksomhet.
2. Hva har møteplassen.no med dette forumet å gjøre?

Vær så snill, ikke overfyll denne gode ressursplassen med reklame.
 

picxx

Well-Known Member
møteplassen??
sikker på det ikke var en filler for advertising?

forøvrig er det Kenneth som er webmaster her og bestemmer hvorvidt det skal overfylles, men syntes det var rart at du fant slike annonser....aldri sett slike jeg.
 

sKrud

Meget sliten student
HAr også sett møteplassen.no reklame her på forumet.. Men tror det var på google adsen.. (men er mulig jeg husker feil..)

Men synes det er greit at man har reklme under første post.. Men begynner å bli litt lei av advertising reklamen nå..Å tror nok den har gjort jobben sin.. Om den ikke betaler veldig bra per klikk da..:p
 

picxx

Well-Known Member
Om den ikke betaler veldig bra per klikk da..:p

Kommer jo stadig nye brukere til, og adsense har en limit på sine cpa annonser, så regner med den blir kjørt inntil den er "oppbrukt".

Ellers er det litt dumt å klage på adsense annonsene da...de stemmer jo ikke alltid 100% ;)
(Får selv en mengde thai annonser...lol)
 
Sist redigert:

Msites Ltd

Livsnyter
Dette er så typisk nordmenn.......klager over for mye reklame, men vil ikke betale for tjenesten! ;-)
Noen må finansiere moroa......og så lenge det ikke er DEG blir det annonsørene!

Siktet ikke til noen her - bare kom med litt frustrasjon/ytringer om reklame....
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Ha 2 valg på forumet da ?

1. Gratis Medlemskap: reklamefinansiert
2. Betalt Medlemskap: Brukeren betaler en viss sum for et år og slipper reklamen.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Nå må dere huse på at WF er et prosjekt som tjener latterlig dårlig og at adsense er helt nødvendig for at skuta skal gå rundt. Forum har alltid tjent dårlig penger og et webmaster forum tjener nok ekstra dårlig. Jeg har ingen mål om å tjene direkte fra WF, men håper det skal dekke hosting utgifter..

Jeg kunne godt satt opp slik at man kunne betale for å slippe reklame, men ser for meg at fåtallet gidder benytte seg av det.

Og når det gjelder møteplassen.no, så var det noe som kom gjennom adsense. Jeg har dessverre ingen kontroll om hva som kommer gjennom adsense..

Advertising.com saken kan jeg fjerne når jeg kommer tilbake fra danmark..
 

peterandrej

pensjonert moderator
webmastere er jo bedre enn allmuen å skille reklame fra innhold som oftest, så inntektene fra adsense og slikt er sikkert jævla dårlig. Jeg lurer på om ikke du skulle hatt litt mer relevante annonser, av typen for apple (som jeg handler mye av) og hosting (mange webmastere her..) og slikt. Ads for programvare kunne også være noe. Personlig tror jeg hadde klikket på en apple-annonse her hvis jeg ikke hadde hatt en selv da på egne sider når jeg skal kjøpe nye MacPro!
 
Topp