Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Reklamere for samme firma som er på #1 plass?

OldHP

Medlem
Jeg har lagt til aff links for et firma som kommer opp på første plass, er min "konkurrent", jeg ligger på #3 og #4 plass.. er det noe lurt? Bør jeg skifte aff kode til et annet firma som ikke står listet blant søkeresultatene? Vet ikke helt hvordan det er med cookies, hvis besøkende først besøker cduniverse.com for så meg for så å klikke på min aff kode vil jeg bli kredittert eller ikke? Så er det det med at de som klikker på min side har kanskje allerede vært innom cduniverse som ligger på første plass og ikke godkjent siden noe som da fører til at de isteden besøker min men noe som også betyr at de ikke er interessert i kjøpe noe fra aff koden min siden den går til samme side...

Noen tanker om det? Er forresten amazon så internasjonal at om man går til den fra ulike land så kommer man til sitt eget språk? F.eks en franskmann som besøker amazon.com blir redirected til amazon.fr?
 

OldHP

Medlem
Nei

Du skjønte ikke spørsmålet helt..

Cduniverse er på #1.

Jeg er på #4.

De som kommer til meg har vel etter all sansynlighet vært innom cduniverse og valgt isteden å gå til meg noe som får meg til å tvile på at de aff linkene til cduniverse fra min side vil resultere til salg da de som er på siden min har valgt å klikke vekk cduniverse siden. Eller finnes det en del av de surferene som ikke klikker på de første 3 sidene som kommer opp høyest i søkemotorene men velger utifra meta descritption f.eks side nr. 4?
 
Topp