Kjapp og trygg hosting for Wordpress

"Relaterte innlegg" i wordpress.

Gomlers

Member
Hallo alle.

Jeg fortsetter min uimotståelige trang til å bli peterandrej2 på wordpress.
Og dermed så lurer jeg på:

Noen av dere som har en fiks idé på hvordan jeg skal få "relaterte innlegg" under hvert innlegg i wp-bloggen.

Hvis jeg skriver 3 artikler om biler, og 2 artikler om hus, og en bruker leser et av mine bil-innlegg - så vil jeg veldig gjerne drive "mersalg" og friste med mine 2 andre bil-innlegg, men holde hus-innleggene utenfor.

Eks:

Les også:
Dette er tittelen på bilinnlegg 2
Dette er tittelen på bilinnlegg 3

Regner med en kan bruke tags til det her...?
 

picxx

Well-Known Member
Vel, det var i grunn ikke værre enn å søke etter "related posts+plugin" i google da.
Det tok adskillig mindre tid enn det gjorde å skrive den første posten i denne tråden :D
 

Gomlers

Member
Hehe, du skulle bare visst hvor fort jeg egentlig skriver ;)
- Men sant nok, jeg gjorde ikke et eneste søk før jeg tok det her...
(Svarte på en annen post når jeg plutselig kom på at AHA - jeg må jo ha en related post sak ;) - og da var det jo like greit.)
 

picxx

Well-Known Member
En liten ps. Det lønner seg ikke å innstallere en related post sak før du har en god del poster. Grunnen er at alle postene dine vil vise "Relaterte artikler : ............ " om du ikke har en god del poster før du innstallerer.
 

Sindre

Medlem
En liten ps. Det lønner seg ikke å innstallere en related post sak før du har en god del poster. Grunnen er at alle postene dine vil vise "Relaterte artikler : ............ " om du ikke har en god del poster før du innstallerer.

Takk for tipset, og jeg tenkte ikke å installere enda uansett. Bare greit å ha den plug-in'en når den tid kommer :)
 

Gomlers

Member
En liten ps. Det lønner seg ikke å innstallere en related post sak før du har en god del poster. Grunnen er at alle postene dine vil vise "Relaterte artikler : ............ " om du ikke har en god del poster før du innstallerer.

Dette kan faktisk velges litt selv, ettersom du har en nedtrekksmeny i admin som tillater at du velger f.eks.: "Vis tilfeldige poster" hvor da også overskriften blir "Tilfeldige Poster:" Hva slags tekst som skal stå der kan enkelt endres i .php - fila.

Men sant nok, blir litt dumt å briefe med alle de 1 posten du har, og da helst med en overskrift: "Relatert Post:" :D
 
Topp