Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Relevante annonser?

Kassimaja

Geocacher
Jeg leker meg litt med Short URL Script om dagen. Har satt opp litt googleads på siden, men disse er så langt unna relevant som det går ann. Hva bruker google for å finne relevante annonser egentlig?
 

zapotek

Medlem
Google bruker teksten den finner på den aktuelle siden, tittel og overskrifter får størst vekt. Teksten du har på siden der finnes det lite relevante annonser til, dermed får du urelaterte annonser.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ståle Edstrøm, hvilken type annonser regner du med at skal komme på et slikt nettsted?
 

Kassimaja

Geocacher
Noe som er litt mer relevenat enn "For tidlig sædavgang", "Pottetrening og "Bedre potens" Mr Vest
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Noe som er litt mer relevenat enn "For tidlig sædavgang", "Pottetrening og "Bedre potens" Mr Vest

Hummmm... Du må nok lese dette som zapotek skriver Ståle Edstrøm. Legg ut litt mer bokstaver som Google kan kose seg med, så får du nok annonser relatert til innholdet ditt. Du har for lite innhold til at Google kan gi deg noen andre annonser Ståle. :D
 

comichael

Medlem
kortslutning?

Kanskje Google vet mere enn du aner ;)
Touchè! :D

Tipper at Adsense-algoritmen har gjort en kortslutning her, ved at ord som "kortere", "forkorte", "lange" er blitt koblet mot feil tema. Jeg ville erstattet ordet "adresse" med "URL" noen ganger, skrevet mer brødtekst som de andre nevner her, og blokkert alle irrelevante annonser via blokkeringsfilteret i Adsense.
 

Ståle

Medlem
Husk at de for noen uker (måneder) innførte interessebaserte annonser...Ikke at det er nødvendigvis saken her...Hehe.
 

Kassimaja

Geocacher
Jeg bruker Short URL script fra fra GenteSource. Jeg skal jobbe litt mer med tags og andre ting.
 
Topp