Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Responstid hos Tradedoubler - et evigvarende dilemma

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Sitat fra en annen tråd som egentlig dreide seg om alle annonsørene som forsvinner fra TD:
https://www.webforumet.no/forum/threads/rip-tradedoubler.25694/page-5#post-212120

Vi har haft ett dedikerat Publisher Support team för Norge sedan Maj 2013 och har sedan dess arbetat för att kunna ge ett första svar på alla mail inom 24 timmar. Har du någon fråga som ligger öppen ännu får du gärna skicka ditt ticket nummer så ska vi kolla upp det.

Mvh
Publisher Support Team
Tradedoubler.com

For min del ser det ut at TD er tilbake i "gammelt, dårlig gjenge".

Tirsdag 26. januar kl. 09 sender jeg en support-ticket om et partnerprogram som ikke lenger fungerer fordi annonsøren har endret nettsidene sine - tekstlenker, bannere og dyplenker fører kun til en 404-side på annonsørens nettside.

Straks får jeg et klassisk automatisert svar med bl.a. ordlyden "Et medlem av vårt team kommer til å ta kontakt så fort som mulig."

Nesten en uke senere - mandag 1. februar kl. 13.06 får jeg svar:

"Jag har nu flaggat detta med kundansvarig för programmet, återkommer när jag har mer information."

For sikkerhets skyld sjekket jeg nettopp om feilen er rettet, så har ikke skjedd. Hadde jeg vært annonsøren og funnet ut at TD neglisjerer slike henvendelser på denne måten, ville jeg forsvunnet kjappere enn svint. Andre nettverk opererer på et helt annet vis ved lignende henvendelser.

En ting er å neglisjere publisherne, der har TD erfaring. Men å gi blanke i en feil som har økonomiske konsekvenser for annonsøren er rett og slett frekt.
 

Ole Avranden

utvandret
Det mest underlige er at det har jo ikke bare økonomisk betydning for deg og annonsøren. Tradedoubler taper jo også penger på det...
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
De taper ikke så mye på småaffiliatene, derfor konsentrerer de seg om de større.

Poenget mitt er jo at de gir blaffen i annonsører - det er vel hakket verre enn om de koser seg med de større publisherne fremfor småfisker.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Da er 4. februar over og fortsatt ingen tilbakemelding fra TD. Hvorfor er jeg ikke overrasket? ;)
 

Stoppet

Banned
Da er 4. februar over og fortsatt ingen tilbakemelding fra TD. Hvorfor er jeg ikke overrasket? ;)

Det er så mange dyktige folk på dette forumet. Hadde det vært en idé om noen kunne startet en konkurrent? Eller er det for komplisert og resursskrevende?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Jeg har gode kontakter i andre nettverk som konkurrerer med TD - og du kan være trygg på at jeg pitcher inn TD-annonsører som jeg mener burde hatt en langt bedre "skjebne" dersom de ble tatt vare på hos noen andre. Kanskje noen i TD hadde våknet dersom Nelly, CDON eller lignende hadde kappet ledningen?
 

Stoppet

Banned
Jeg har gode kontakter i andre nettverk som konkurrerer med TD - og du kan være trygg på at jeg pitcher inn TD-annonsører som jeg mener burde hatt en langt bedre "skjebne" dersom de ble tatt vare på hos noen andre. Kanskje noen i TD hadde våknet dersom Nelly, CDON eller lignende hadde kappet ledningen?

He he, ja da måtte nok også TD blitt gjerrigknarker ;)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Jeg skal selvsagt holde liv i denne tråden :)

Da har jeg nettopp bedt om tilbakemelding på min supporthenvendelse, begynner jo å bli en stund siden forrige "oppdatering" fra TD (1. februar).
 

Frode

Medlem
Kult at nettsiden min ble godkjent for santander-kort etter bare ca. 1 år...... nesten utrolig at de i det hele tatt sender eposten.
 
Topp