Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Rettskriving

Status
Stengt for ytterligere svar.

Baku

Medlem
Trenger en som kan rettskrive noen dokumenter.
Tar nok 1-2 timers tid å kan tilby 200,- med paypal.

Ta kontakt på PM.
 
Sist redigert av en moderator:

Baku

Medlem
Fordi det er det jeg foretrekker å betale med.
Men selvfølgelig, har du ikke paypal så går det fint med en vanlig bankoverføring også..
 

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg synes du burde justere ditt anslag av tidsforbruk - og det ville vært normal høflighet å svare på mail som jeg sendte deg når jeg påpekte at dette var en mye større jobb.

Når du leverer 58 filer/dokumenter som skal oversettes/renskrives så vil bare jobben med å åpne - lagre - lukke være en times arbeid!

Mitt anslag på denne jobben er minimum 5 timer - da har man kun 5 min på hvert dokument! Noe under dette har jeg liten tro på at man klarer.

PS! Jeg har gjort MYE av denne typen arbeid det siste året for en kunde av meg.
 

Gaasehud

Medlem
Godt mulig at jobben kan ta litt lengre enn 1-2 timer, det kommer vel også an på korrekturleseren. Men har selv sett dokumenene og er delvis enig, men dette kan jo uansett de som er interessert diskutere med Baku per PM eller e-post, så lager vi ikke mer styr ut av det her. ;)
 

Baku

Medlem
Det her er noen jeg kommer frem til med den som evt. er interessert.
Prisen er bare ett kjapt anslag. er det sånn at den som gjør dette gjør en god jobb og det faktisk ta 5 effektive timer så betaler etter det.

Er ikke ute etter å lure noen. Har jeg latt være å svare på melding fra deg msites så er ikke det meningen.
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Baku har kommet med et tilbud, er sikker på at det er noen som aksepterer tilbudet. Om ingen gjør det vil han nok øke prisen.

Hva er problemet Msites ?

Det burde helt klart vært regler på webforumet mot å sabotere tråder som dette
 
Sist redigert:
... ærlig talt. Når det opplyses at det er snakk om 1-2 timers arbeid og man finner ut at det i realiteten er snakk om 5 timer, blir det dumt å kritisere Msites for å sabotere. Det er jo ikke det han gjør! Han kommer med tilleggsinformasjon som retter opprinnelig innlegg. Det er reparasjon, ikke sabotasje.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Baku har kommet med et tilbud, er sikker på at det er noen som aksepterer tilbudet. Om ingen gjør det vil han nok øke prisen.

Hva er problemet Msites ?

Det burde helt klart vært regler på webforumet mot å sabotere tråder som dette

Forstod du ikke hva problemet var??? Da skal du få det inn med teskje... Han sier 1-2 timer, mens den reelle tiden ligger mer rundt 5 timer.

Det har jo ingenting med sabotasje å gjøre. Det er en korrigering av beskrivelsen da det er stort avvik fra det jeg mener er det reelle tidsforbruket.
 

Gaasehud

Medlem
Ikke lag noe mer nummer ut av det nå – ta kontakt med Baku om du er interessert, da diskuterer dere fram pris, jobben kan ta fra 2 til 5 timer. Fint med informasjon Msites, men nå blir sikkert oppdragsgiver og de som er interessert enige. :)

Tråden er stengt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp