Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Review me på norsk

picxx

Well-Known Member
Tenkte dette kunne være intressant for alle bloggere.
Det danske bloggerwave har fått en norsk side Frontpage

- Du kan ha inntil fem blogger på samme konto
- Du kan skrive om det samme produktet på alle fem bloggene
- Du kan ikke skrive om det samme produktet mere enn en gang pr. blogg
- Akkurat nå er det minimalt med jobber som blir tilbudt (håper det blir flere)
- Betaling $10-$30 pr. anmeldelse

Du kan lese mere om bloggerwave her:
Få betalt for å blogge med bloggerwave | Norske plugins
 

picxx

Well-Known Member
Liten oppdatering på denne.
Fikk i dag godkjent 2 oppdrag fra bloggerwave hvor de også skrev at betaling ville bli overført innen 30 dager (paypal).

Ser positivt ut :) (Får bare håpe de greier å få inn noen flere oppdrag)
 

picxx

Well-Known Member
Pr. i dag har de kun to oppdrag. Ett på $10 og ett på $15.
Min. word count er dog på 50 ord, og du kan ha 5 blogger på samme konto du kan skrive om oppdragene på (altså, du kan skrive ett oppdrag på alle 5 blogger om du ønsker).

Problemet med bloggerwave er at de ikke har så ekstremt med oppdrag, noe som mest sannsynlig kommer av at blogger enda ikke er noe verdsett markedsføringskanal i norge/norden. Husker jeg var inne på den danske avdelinga, og selv der var det vel ikke mere enn 7 oppdrag.

Får håpe annonsører får øynene opp for blogging etterhvert :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg synes det høres spennende ut og vurderer å teste dem ikke en ikke så fjern framtid :) Kan vi forresten få se reviewene du har skrevet?

Prøvde forresten å registrere meg som blogger for å teste den delen av systemet, men fikk bare opp en hvit side med en masse feilmeldinger! konseptet deres er bra, men systemet suger!
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Jeg synes det høres spennende ut og vurderer å teste dem ikke en ikke så fjern framtid :) Kan vi forresten få se reviewene du har skrevet?

Prøvde forresten å registrere meg som blogger for å teste den delen av systemet, men fikk bare opp en hvit side med en masse feilmeldinger! konseptet deres er bra, men systemet suger!

Prøv å gå til bloggerwave.com å registrere deg. Selv registrerte jeg meg på bloggerwave.dk og du får automatisk tilgang til alle avdelingene uansett hvor du registrerer deg.

Her er de to reviewene jeg skrev:

Få betalt for å blogge med bloggerwave | Norske plugins
Terje Håkonsen som 122 åring | 49studio.com
 

picxx

Well-Known Member
Den betalingen er da pr blogg?

pr. blogg / pr. post ja.
En kan dog ikke skrive flere poster om samme produkt på samme blogg.

Om du f.eks. har 5 blogger tilmeldt kan du skrive om bloggerwave på alle 5 og motta $50 for dette. (Med forbehold om at postene blir godkjente selvsagt).
 

picxx

Well-Known Member
Er ikke så sikker på det du, men ettersom innleggene blir godkjent manuelt lønner det seg sikkert å kaste rundt litt på utformingen på de forskjellige postene.
 

picxx

Well-Known Member
Liten oppdatering.

Fikk i dag første betaling fra bloggerwave inn på paypalkonto, så jeg kan trygt anbefale tjenesten.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Dette ser jo faktisk ganske greit ut.. Men en ting jeg sliter litt med.. Har sendt epost til dem om dette, men det ser ikke ut til at noe svar er å se.. :( Hvertfall ikke enda.. Etter 2 dager ventetid..

Dersom jeg har en blogg på norsk, og en blogg på engelsk.. Hva skal jeg da gjøre, for å få opp "jobber" til begge disse bloggene?
 

picxx

Well-Known Member
Liten oppdatering...

Ser ut som om bloggerwave har slettet alle norske kontoer, og skal ha en til å skrive seg som medlem på nytt. Jeg får ihvertfall ikke til å logge meg inn hos bloggerwave mere.
I tilegg ser det jo ut som om de faktisk skal ha betalt for at du skal ha en 'god' konto...noe som er idiotisk.

Vet jeg anbefalte bloggerwave tidligere, men gjør ikke det lengre nå.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Liten oppdatering...

Ser ut som om bloggerwave har slettet alle norske kontoer, og skal ha en til å skrive seg som medlem på nytt. Jeg får ihvertfall ikke til å logge meg inn hos bloggerwave mere.
I tilegg ser det jo ut som om de faktisk skal ha betalt for at du skal ha en 'god' konto...noe som er idiotisk.

Vet jeg anbefalte bloggerwave tidligere, men gjør ikke det lengre nå.

Min konto her er oppe og går enda, og har også fått utbetaling fra dem.. Venter min andre nå, som jeg regner med er rett rundt hjørnet. Merkelig at dette skjer med bare noen av oss da.. :s
 
Topp