Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Review me på norsk

picxx

Well-Known Member
Tenkte dette kunne være intressant for alle bloggere.
Det danske bloggerwave har fått en norsk side Frontpage

- Du kan ha inntil fem blogger på samme konto
- Du kan skrive om det samme produktet på alle fem bloggene
- Du kan ikke skrive om det samme produktet mere enn en gang pr. blogg
- Akkurat nå er det minimalt med jobber som blir tilbudt (håper det blir flere)
- Betaling $10-$30 pr. anmeldelse

Du kan lese mere om bloggerwave her:
Få betalt for å blogge med bloggerwave | Norske plugins
 

picxx

Well-Known Member
Liten oppdatering på denne.
Fikk i dag godkjent 2 oppdrag fra bloggerwave hvor de også skrev at betaling ville bli overført innen 30 dager (paypal).

Ser positivt ut :) (Får bare håpe de greier å få inn noen flere oppdrag)
 

picxx

Well-Known Member
Pr. i dag har de kun to oppdrag. Ett på $10 og ett på $15.
Min. word count er dog på 50 ord, og du kan ha 5 blogger på samme konto du kan skrive om oppdragene på (altså, du kan skrive ett oppdrag på alle 5 blogger om du ønsker).

Problemet med bloggerwave er at de ikke har så ekstremt med oppdrag, noe som mest sannsynlig kommer av at blogger enda ikke er noe verdsett markedsføringskanal i norge/norden. Husker jeg var inne på den danske avdelinga, og selv der var det vel ikke mere enn 7 oppdrag.

Får håpe annonsører får øynene opp for blogging etterhvert :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg synes det høres spennende ut og vurderer å teste dem ikke en ikke så fjern framtid :) Kan vi forresten få se reviewene du har skrevet?

Prøvde forresten å registrere meg som blogger for å teste den delen av systemet, men fikk bare opp en hvit side med en masse feilmeldinger! konseptet deres er bra, men systemet suger!
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Jeg synes det høres spennende ut og vurderer å teste dem ikke en ikke så fjern framtid :) Kan vi forresten få se reviewene du har skrevet?