Kjapp og trygg hosting for Wordpress

"Review Me" på NorskePlugins! [HOT!! Tilbud]

picxx

Well-Known Member
Heisann.

Visste DU at det er en egen "Review" kategori på NorskePlugins? Ikke det nei? :)

Vel, det er en god stund siden jeg har skrevet i denne kategorien og kunne gjerne tenke meg å gå over noen sider med "argusøyne" igjen.

Du har derfor nå muligheten til å bestille anmeldelse av din side på norskeplugins.
Det vil være jeg som foretar anmeldelsen og selv om det ikke vil bli noen avhandling på 15 A4 sider vil det bli godt beskrevet hva jeg synes om siden. Vurderingen vil bli helt underlagt min subjektive mening.

Dette er et eksklusivt tilbud kun til WF medlemmer, og det vil koste 290.-NOK for en anmeldelse. Det vil være 2 dofollow linker i artiklen, en til din hovedside og en til en evt. underside + ill.bilde av siden.

Man har selvsagt også mulighet til å bestille en produktplassering på siden, men dette koster i dag $75, eller rundt regnet 490.-NOK, så om du vil ha en utelukkende positiv artikkel om din side er det nok dette du er ute etter.

For andre, som heller vil ha en objektiv vurdering (selv om det er mitt subjektive syn) av sin side kan man ta kontakt med meg via pm på WF og bestille en anmeldelse.

Dette eksklusive tilbudet varer kun ut MAI måned 2009!

Om norskeplugins:
Startet i november 2007.
Har i dag et stødig antall søkemotortreff på 250-300 daglig, 4-500 de gangene jeg får litt treff fra kudos og evt. bloggrevyen.
PR4
Indekseres kjapt i søkemotorer.
God plassering i SERP's på sidens artikler, noe som betyr mere vekt for dine linker.

Andre spørsmål, ta de gjerne her i tråden eller på PM.
Annen annonsering er selvsagt også tilgjengelig, men ikke så fordelaktige som dette tilbudet.
 

peterandrej

pensjonert moderator
skal du begynne å blogge på norske plugins igjen, eller? kom vel en post i april etter den forrige posten som kom i desember...
 

picxx

Well-Known Member
Har blitt en del poster i år også, selv om det ikke er så ofte mellom dem.
Så ja, jeg skal fortsette å blogge der ja :)
 
Topp