Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Säljer Svenska Bitcoin Sidor med trafik

John Sunden

New Member
Hej

Jag säljer nu ett par kryptosidor med lite trafik

Krypto-Valutor.se
Bitcoin-Pris.se
BitcoinKurshistorik.se
Bitcoinkurser.se
 

John Sunden

New Member
vilken av sidorna tänkte du på ?, trafiken e ganska så minimal, på bitcoin-pris.se har du position #5 på keyword bitcoinpris med 1000besök, priset på sajterna e 500euro st
 

arnfinn

New Member
Takk for svar.

Tenkte alle. du skal ha 500 eur pr stk - da regner jeg med du har en del inntekter på dem?
 

John Sunden

New Member
ok talar vi ett paket pris så blir det betydligt billigare, men det som är värt att känna till är möjligheterna med sajterna, då de alla är typ-in trafik domäner, där alla har låg konkurens i Sverige så ska det inte vara svårt att ranka dessa, kommer krävas minimal effort,det jag gjort är att jag haft popup banners på sidorna som tagit besökarna till diverse crypto erbjudanden, men då jag har 100+ plus sidor inom krypto kan jag ärligt inte säga ex hur mycket bitcoin-pris dragit in, men om vi säger så här så sålde jag bitcoin-kurs.se för nåt år sedan, köparen av den sidan har fått upp den till första sidan i google sverige där du har över 100k besökare på det sökord, ska inte vara komplicerat att hitta något CPA erbjudande som ger dig 500-700 USD per First Time Deposit, sedan känner vi till hur Bitcoin ökar i värde vilket helt klart återspeglas i sökningarna, så bara baserat på domän-namnen samt att de e 1år + gammla så är de värda en bra peng för dem som e med på noterna så att säga
 

arnfinn

New Member
alt dette er jeg klar over, men det er veldig vanskelig å verdsette noe med "minimal trafikk" og antakelig ingenting i inntekt. hvis jeg kjøper et hus i dag, så kjøper jeg jo det med dagens verdi, og ikke hva det er verdt om 2 år med mye jobb og mye penger. i så fall kan jeg heller leie inn noen som kan skrive tekst og starte på nytt, en del billigere. lykke til.
 
Topp