Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søkeord for annonsedesign?

Dag Frogner

Supermedlem
Design av annonser er en ting jeg vil fokusere mer på fremover, men jeg klarer ikke heeelt å finne gode søkeord å satse på.

Ligger på topp på "flashbanner" og "flash banner" og 2-3 plass med "annonsedesign". Likevel fører ikke disse søkeordene til veldig mange besøk og jeg lurer derfor litt på hva folket her inne kan foreslå?

Hva ville du søkt etter om du var på jakt etter noen til å designe annonser for deg?

Er det "grafisk design" som gjelder også i denne sammenhengen?
 

Msites Ltd

Livsnyter
Her snakker vi vel litt forskjellig.

Bannerdesign er nok i alle fall et av ordene.....

Når det er sagt så er det vel slik at mange har en leverandør av grafiske tjenester og lener seg på denne. De andre tror jeg rett og slett man må trykke på riktig knapp for å trigge dem til å kjøpe....
 

picxx

Well-Known Member
Jeg tipper at 95% av de som vil ha laget seg en banner ikke har peil på hva en "flash banner" er for noe.
Jeg ville nok gått for "lage banner" eller "lage logo".
Ofte blander de fleste også sammen disse begrepene.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Tonny: Har tenkt på dette ordet, men personlig ser jeg mer for meg et byrå som ordner alt av reklame. Både design og trykk og minst like mye trykksaker som annonser på nett. Men det kan jo være at mange konsekvent bruker dette ordet når de skal ha annonser også.

Msites: Mange har designere til dette allerede, men jeg har flere ganger fått nye kunder som hadde andre fra før. Grunnen til at de vil prøve andre er som regel pris og andre faktorer som leveringstid, kvalitet og service generelt. Hvis man da leverer, er sjangsen absolutt tilstede for at de vil bytte. Spesielt gjelder dette de som produserer et visst antall annonser.

EDIT: Kom inn på Adwords nå: http://bildelagring.no/uploads/4ppbt.jpg

Så det er ikke tvil om at det er "reklamebyrå" som er mest populært av disse. NB: Dette er ikke eksakte treff...

Takker for tips!
 
Sist redigert:
Topp