Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker etter småjobber

mead123

Medlem
Hei!

Er ute etter noen småjobber. Hvis det er noe som dere ikke vil gjøre selv, men ønsker at andre skal gjøre det for deg; så ta kontakt. Tar alle "drittjobbene" :)
 

mead123

Medlem
Jeg gjorde mange småjobber, også når jeg ville ha pengene så kom de aldri. Er 2 måneder siden jeg trykket på at jeg ville løse pengene ut. Har kontaktet de også, men får aldri svar. Heldigvis var det ikke snakk om flere tusen.
 

spikre

peterhamre.no
VARSEL !!!

mead123 (AKA <navn>) har skrevet 15 artikler for meg. Jeg har mailen med <vedkommende> på epost. På fakturaen står <adresse>. Etter et søk på Gule Sider ser jeg at det på den adressen bor <navn>. Da jeg skulle ha mottatt artiklene i går, forsøkte jeg nå å ringe. <Navn> svarte - men det var en helt annen <person>. En stakkars 15 år gammel <person> som ble helt fra seg da jeg ringte, og <som> ante ikke hva jeg snakket om.
Jeg har allerede betalt, men via paypal - heldigvis har de forsikring mot slikt.

Jeg skriver dette for å informere, og fraråde bruk av mead123 - da dette er svindel. Om det viser seg at jeg faktisk får artiklene på et tidspunkt, vet dere i hvert fall at <vedkommende> har oppgitt en annen persons adresse.
 
Sist redigert av en moderator:

Tony J

Alle skal få
Takk for informasjonen spikre. Da hadde det også vært fint om den negative omtalen av samme person over her burde slettes.
 
Topp