Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker etter webutvikler

Søker etter programmerer/webutvikler.
Jeg er på utkikk etter en datakyndig person, gjerne en student med relevant erfaring.
Som jeg kan se det, så vil oppdraget gå ut på å sette seg inn i eksisterende nettside, og bygge opp en ny nettside(bakgrunn side). I den nye siden, skal det være mulig å legge ut private annonser.
Utviklingen kan gjerne være så enkelt som nettsiden Dyrenett.no - for alle som er glad i dyr! Kjæledyr, Hest, Hund, Katt, Fugl, Kanin, Gnager, Fisk har valgt å bruke for sinne private annonser, men vil helst at det blir en mellomting mellom www.dyrnett.no og FINN.no: Reise, Torget, Eiendom, Bil, MC, Bt, Tjenester ...
Det er en del arbeid med utviklingen av nettsiden, men det er en unik mulighet for rette person!

Kort prosjektbeskrivelse:
Kjøp og salg av eiendom på hittiloss.no. Kundene skal kunne logge inn via et enkelt og brukervennlig system, som gir mulighet for betaling, legge til annonser og bilder. Et bredt spekter av produkter, fra kjøp og leie av hus til næringseiendom. Mulighet til å navigere og finne annonser.

Ta kontakt om det er noe for deg, for nærmere dialog.
 
1: Finn en publiseringsløsning (Google: classifieds site script)
2. Definer prosjekt nøyaktig
3. Finn en webdesigner

Da sparer du tid og penger, sånn som du gjør det nå ser jeg for meg mange problemer...
 
Sist redigert av en moderator:
Topp