Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker hjelp til opprettelse av blogg (betalt oppdrag)

Status
Stengt for ytterligere svar.

Kazeem

Medlem
Hei til den som måtte fatte interesse. Jeg søker etter noen som kan hjelpe meg med å lage en fin og grei blogg til meg. Jeg driver nå en fotballblogg fra siden min: Fotballens verden fra mitt stÃ¥sted
Som dere ser av siden er det en helt enkel og brukbar blogg. Det jeg ønsker er å skape en blogg med et proffere utseende. Hvordan bloggen lages er det samme for meg, bare den kan forenes med følgende forutsetninger:
- designet bærer preg av å være enkelt og greit, samt at det vises godt at det er en fotballblogg.
- publisering av nye innlegg er enkelt.
- kommentering av bloggen må være enkelt.
- muligheter for å legge inn reklame i bloggen (adwords), uten at det går ut over designet og enkeltheten i bloggen.

Ut over disse små kravene er jeg veldig åpen for forslag. Vet at jeg helt sikkert kunne fått til å lage noe slikt selv, men jeg har rett og slett ikke tid til det.

Betalt oppdrag.

Ta kontakt om dette virker interessant.

God helg!
 

Kazeem

Medlem
Det er ikke noe enormt budsjett for å si det sånn. Kom gjerne med forslag til hvor mye det er vanlig å kreve for noe slikt.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Tja, vi nordmenn tar nok fort opp mot (og over) kr 10.000 for noe slikt. Vanligvis kommer du billigere ut hvis du leter i utlandet.
 

Kazeem

Medlem
Det er såpass høyt ja. Jeg hadde nok sett for meg at det var en del lavere enn det. Er det noen av kravene mine som gjør at prisen vil være høy?
 

picxx

Well-Known Member
Jeg er en nordmann på lavkostbudsjett (bor i thailand, så prisene er deretter).
Send meg en pm du, så skal vi se om vi ikke får til noe på et budsjett godt under 5 siffer.
 

onlyme

New Member
Jeg er en nordmann på lavkostbudsjett (bor i thailand, så prisene er deretter).
Send meg en pm du, så skal vi se om vi ikke får til noe på et budsjett godt under 5 siffer.

Er det riktig at en får 6 ganger mer for pengene i Thailand enn i Norge?
 

Geir E.

Medlem
Som selverklært bloggekspert skal jeg gi deg noen gratis tips.

Du burde ikke kaste bort penger på nytt design. Designet ditt er kurrant.

Gratis tips: se om du får endret på permalenken til noe annet enn "adresse.com/post#tall"

Du burde få noen til å lage en ny header/logo for deg.

Bruk heller pengene på markedsføring.

Dersom du ønsker å flytte over på en WordPress-blogg kan jeg fikset dette for deg for langt rimeligere pris enn resten av gjengen her.
 

Gaasehud

Medlem
Designet er som nwlpimp sier, er helt kurrant. Hvilket CMS/bloggplattform bruker du? Har sett mange blogger som er mye styggere enn dette, men mulig du kunne spica det opp litt. ;) Ellers kan du jo alltids få deg en ny blogg kjørt på Wordpress, f.eks. :)
 

holtmi

Medlem
Syns ikke det var en ille side sett med første øyekast, det eneste jeg la merke til var mye tettpakket tekst! Noen små typografiske endringer tror jeg hadde gjort seg mye (pluss ev endring av header) Det ville ikke tatt en webdesigner lang tid å gjøre dette.

Bare send meg pm hvis det skulle bli aktuelt...
 
Han bruker Wordpress.

Siden du nevner at det skal være enkelt å publisere innlegg, er Wordpress noe du ikke vil bruke? Ønsker du et nytt CMS?

Synes 10k som peterandrej nevner er helt på trynet. Kriteriene dine kan enkelt nås med litt modifisering, moduler og plugins.

Jeg kan gjøre dette for 2-3k
 

Hexcode

New Member
herregud paa digital point kan noen gjore dette for deg for $50, der jobber dem for 60 cent i timen noen av dem. Latterlige Norske priser ikke rart d ikke er folk her.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp