Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker investor/partner til erotisk side

Marc29

New Member
Heisann

Vet ikke om jeg poster denne rett plass, men jeg prøver

Har en nystartet erotisk side med blant annet webcam chat og mer.

Søker derfor etter seriøse personer som har lyst å være med og bygge siden opp.

Vi har grei forståelse på hvor vi får trafikk fra, siden er i gang med omfattende SEO arbeid og vi har folk som jobber med diverse andre deler av siden.

Det vi trenger er startkapital for å få siden til å vokse, da vi synes potensialet i dette er rimelig stort.

For mer info, send meg en pm

Takk
 

picxx

Well-Known Member
1. hvor har dere camène plassert?
2. hvor leier dere inn personala for å svare chatten?
3. er det kun en whitelabel eller noe annet...feil plass!
4. Hvilken cut får en promotor?
5. Hvilken cut får jeg, hvis jeg skaffer en promotor?
 

Marc29

New Member
De modellene vi har nå er freelancere som har egen plass. Vi har også løpende kontakt med studioer rundt om.

Vi har diverse jobbannonser rundt om aviser ute i den store verden. Vi har også medlemskap på diverse jobbmarked sider for denne typen jobber. Dessuten har vi flere talent rektruttere som jobber på "commision"

Det er whitelabel, fullt lovlig.

Promotor, da mener du Affiliate? Isåfall får en Affiliate ett visst antall prosenter av første gang en kunde fyller på sin konto og deretter ett visst antall prosenter mellom hver handel kunden gjør på siden.

Det siste kan vi diskutere.
 

picxx

Well-Known Member
"egen plass" i "studioer rundt om" ... hehe, var faktisk litt morsomt.
Nei, det er ikke lovlig for en white label å drive uten en full model release, men det skaffer du og dere sikkert tilveies?
 

Marc29

New Member
Skjønner ikke hva som er så morsomt med "egen plass". Er det uvanlig å ha en plass å bo?

Studioer rundt om, ja faktisk finnes de.

I skrivende stund har vi 24 modeller leid inn som freelancere, dvs at de jobber på flere sider samtidig og er ikke bundet av en kontrakt.

Men å holde en side i aktivitet 24/7 kreves selvsagt mye mer. Vi har flere rektruttere i både Nord-Amerika og Europa, disse får prosenter av modeller de "skaffer".

Når det gjelder trafikk, så har vi ett par plasser allerede hvor vi har fra 500-1000 unike treff hver dag, dette er selvsagt lite, men vi vet hvor vi skal kjøpe traffik fra.

Siden blir reklamert for på blogger, forum, sosiale medier, sosiale bookmarks og mye mer.

On-site SEO er ferdig og det jobbes med Off-site.

Personen vi søker vil kunne velge om han/hun vil være med aktivt og jobbe med siden eller være passiv.

Så er du interessert ta kontakt.
 

Bjørn Andersen

Webmaster
Regner med dette er en camchat. Har sett på det selv men synes det virker ganske vanskelig med tanke på at norsk selskap må legge på 25% moms på alle transaksjoner (hvis du retter deg mot norge da). Konkurrentene legger ikke på moms, de er i utlandet og utenfor skatteetatens kontroll, så de bryr seg ikke. Dermed blir du ikke konkurransedyktig. Du som nordmann (hvis du bor i norge da) må legge på moms ellers risikerere du et skikkelig skattehelvete.
 

Bjørn Andersen

Webmaster
Bor du i utlandet så kan jo du kanskje sno deg unna, dog har du planer om å noen gang flytte til norge igjen riskerere du da å få skattekravet når du kommer hertil igjen, ref ny lov om at utenlandske selskap SKAL betale norsk moms hvis de selger til norske brukere, så ja ganske vanskelig. Ble litt spekulering her siden ikke vet om din situasjon )
 

Marc29

New Member
Vi som side retter oss mer mot Nord-Amerikanske kunder, dog skal du ikke se bort ifra at det kommer noen norske kunder også, vi er ett eventyrlig folkeslag :)

Halvparten bor i Norge, andre halvparten er også norsk men bor i USA. Vi har justert opp prisen 20% allerede, men for å være ærlig var det ikke tanke på moms.
 
Topp