Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker partner innen webutvikling og design

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

I løpet av de nærmeste månedene forventer jeg økt arbeidsmengde fra kunder. Slik det er i dag har jeg takket nei en stund nå for å få tid til å fokusere på egne prosjekter. Det nærmer seg nå enden av hovedprosjektet mitt, noe som vil gi mer tid til overs og jeg vil kunne ta inn flere kunder.

Jeg ønsker å fokusere på det jeg kan best, nemlig markedsføring av nettsidene. Jeg søker derfor en partner som kan ta seg av utvikling og design av nettsider. Da de fleste kunder ønsker en løsning hvor de til dels kan redigere litt selv, er dette noe jeg foretrekker at du har peiling på. Jeg forsåvidt ikke å bruke Joomla, da det er engelsk og ofte litt kompleks for de litt mindre kundene (ok, kanskje dem har en norsk version også - jeg har ikke brukt joomla siden det het mambo eller noe slikt!). Et slikt CMS behøver ikke inneholde løsninger for forum, bildegallerier, gjestebøker og gudene vet hva dem ikke inneholder. I 2 av 3 tilfeller ønsker små og mellomstore bedrifter bare å ha mulighet til å oppdatere selve sidene sine med enkel informasjon.

Jeg ønsker en person som har gode kunnskaper innen design og utvikling. Om du bare behersker et av områdene kan du fortsatt ta kontakt, da det ikke er noe i veien for at vi kan finne noen andre som tar seg av den delen du ikke kan.

Om du er 18 år eller 30 år har ingenting å si. Om du jobber som freelance eller allerede har et etablert firma har heller ingen betydning. Det er resultatene som gjelder.

Ta kontakt her på forum eller send en epost til cypherus@gmail.com
 
Topp