Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker rubrikk/markedsplass-nettside

MariusB

Skaper & Idémaker
Finnes det noen som på et punkt tenkte de kunne ta opp konkurransen med Finn.no, men som av helt naturlige årsaker ikke nådde helt opp?

Jeg er på vegne av en kontakt ute etter en nettside som kan benyttes som rubrikktorg / markedsplass på nettet. Det finnes kanskje noen her som sitter på en ferdig løsning som kan brukes?

Ta gjerne kontakt på direkte melding / PM. :)
 

MariusB

Skaper & Idémaker
NB! Jeg må presisere at man i utgangspunktet ikke trenger å kjøpe en ferdig portal, men gjerne det tekniske oppsettet til et rubrikktorg/markedsplass.

Så om du sitter på en nettside du ikke ønsker å selge, men vil vurdere å selge platformen til denne - så ønsker jeg å høre fra deg. :)
 

Bjrl

Medlem
Hvilken prisklasse snakker vi om? Jeg har et nettsted som jeg egentlig ikke får fulgt opp skikkelig, og som på et tidspunkt var et veldig godt besøkt nettsted for rubrikkannonser.

Nå for tida ca 3.000 unike besøkende i måneden. Inntjening siste år er 17.000 på Adsense, 10.594 hos Adservice, 2.495 hos Euroads - og så tar det litt lenger tid for meg å finne ut hva som har vært inntjening hos Tradedoubler, Netbooster og et par av de mindre nettverkene, men jeg anslår et sted rundt 30-40.000 totalt på de andre. Kan såklart finne ut av dette hvis interessen er til stede for å se nærmere på det.
 
Sist redigert:

MariusB

Skaper & Idémaker
Da det er snakk om et type nisjemarked, så er man i hovedsak på jakt etter en løsning som kan brukes til en helt ny portal (domene er allerede kjøpt). Så om oppsettet på siden er av typen meget bra, så er det dette man er ute etter å evt. kjøpe.
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Ok! Jeg har forøvrig fått et par henvendelser som virker interessante, men tar gjerne imot flere. :)
 

Medon

New Member
Har utviklet en platform.

NB! Jeg må presisere at man i utgangspunktet ikke trenger å kjøpe en ferdig portal, men gjerne det tekniske oppsettet til et rubrikktorg/markedsplass.

Så om du sitter på en nettside du ikke ønsker å selge, men vil vurdere å selge platformen til denne - så ønsker jeg å høre fra deg. :)

Hei, jeg har utviklet en platform nylig. Brukes av en av konkurrentene til finn.no.
Den er primært rettet mot kjøretøy type rubrikkannonser, med mulighet for både gratis og betalt annonsering avhengig av type annonse.
Den kan videreutvikles til andre typer annonse objekter som bolig, båt osv.

Uansett så trenger jeg å vite litt om hva slags objekter du har tenkt å bygge den for.
Skal kundene betale for å legge ut objektene?
 
Topp