Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker tilbakemeldinger på applikasjon som skal hjelpe med søvn

bedbuddy

New Member
Hei,

Vi har laget en applikasjon som justerer fargetemperaturen til skjermen, ut ifra tid på døgnet. Vi er også i gang med å legge inn statistikk som brukeren kan benytte for å se egen bruk av pc.

Hensikten er å bedre søvnen hos brukeren.

Vi er helt avhengige av å få tilbakemeldinger for å kunne utvikle et godt produkt. Håper derfor noen finner produktet interessant og ønsker hjelpe oss med videre utvikling.

Applikasjonen finner dere her:

www.bedbuddy.no
 

zapotek

Medlem
Min første tanke: 9 kroner per måned for et program? Hva med å selge programmet på vanlig vis istedet? For meg personlig er terskelen for å kjøpe et program til 200 kroner lavere enn å begynne å abonnere på det.
 

bedbuddy

New Member
Takk for innspill.

Dette er også helt klart et punkt vi ikke har vært helt sikre på, så viktig med tilbakemeldinger der også.

Ønsker gjerne også høre om du har noen meninger om funksjonalitet, design?
 

bedbuddy

New Member
Vi ønsker å kunne tilby mer enn flux for en bruker som "sliter" med søvn i sammenheng med pc.

Vi bruker også en annen algoritme for å dempe fargetemperaturen. En vi mener er mer effektiv. Statistikk delen er noe vi nylig har lagt inn for å distansere oss og kunne levere en mer "bred" løsning for de som ønsker. Hvilke funksjonalitet og hva brukere ønsker finne informasjon om er noe vi nå jobber med å finne ut av.
 

Tony J

Alle skal få
Da er programmet lastet inn og skjermen ble merkbart mørkere (mindre lys alt etter som). Skal gi det en stund og satse på at jeg venner meg til det :)
 

bedbuddy

New Member
Da er programmet lastet inn og skjermen ble merkbart mørkere (mindre lys alt etter som). Skal gi det en stund og satse på at jeg venner meg til det :)

Supert! Du har også muligheten til å velge "Light" hvis du synes det blir for mørkt. Setter stor pris på tilbakemeldinger når du har fått prøvd det litt:)
 
Topp