Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker webdesigner/grafiker

TorsteinO

Art Director & grunder
Jeg har sett det Dag, men jeg tror jeg spurte han, ikke deg? Les en gang til, så ser du kanskje at det jeg spør etter, er om det var hele beløpet som ble betalt på forskudd, eller om det var kun en del av beløpet, siden jeg syns det var litt uklart. Har jo egentlig ikke så mye å si når det virker som fyren har blitt umulig å få tak i, er bare jeg som også er nysgjerrig, akkurat som PA.

Er vel ikke så rart om det er flere useriøse webdesignere/utviklere i "ekstrem-lavpris"-sjiktet, siden disse gjerne ikke har noe rykte de trenger å ta vare på osv.
 

rogerj

New Member
Det var flere som ikke fikk svar eller jeg rett å slett glemte av. Var utrolig mange som skreiv meg mail etter denne annonsen. Gikk litt i sur for meg rett å slett, så det beklager jeg :eek:

Jeg kommer hjem fra Nordsjøen mot helgen, og da anmelder jeg saken med all info jeg har (mail korrespondanse), så blir vel saken henlagt etterhvert regner jeg med :p

Neste gang velger jeg ikke det billigste (noe jeg ikke har til vane og gjøre ellers) så da har jeg lært meg en lærepenge vertfall :)
 

Bransje

DaddyO
Veldig synd å lese at du har blitt lurt eller fått elendig treg-i-ræva service. Noe uenig med billigste er værst da f.eks Jeg kan tilby ypperste klasse for samme pris (Lave kostnader her jeg bor).
Du gjør rett i å anmelde han, for din egen del men og for de seriøses del. Fleste jeg har kjent her inne siste åra er seriøse og jobber hardt. Kan jo hende du får svar etter anmeldelse og ting ordner seg. Vet jo aldri....
Om du skal ta de til inkasso kan du kontakte Oslocreditservice. Har jobbet for dem og de gjør jobben.
 

hansson

Langveisfarende
Vær obs på at det ifølge god inkassoskikk kan være tvilsomt å bruke anmeldelse i tillegg til inkasso. Kanskje fordi en henlagt sak fra én offentlig instans neppe bør gå igjennom i din favør i en annen instans (Namsfogden), det blir da et motsetningsforhold i erstatningsspørsmålet. Anmeldelse kan føre til at du ikke vil bli tilkjent erstatning hos Namsfogden, mao. at du ikke får rett til å ta gebyrer på kravet ditt selv om du fremdeles får lov til å kreve inn grunnbeløpet (hovedstol).
 
Topp