Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker webdesigner til design av 30-ish nettsider

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg har en kunde som jeg nå lager bannere for, men som er på jakt etter noen til å designe nettsider. De har et eget CMS-system som kjører i bunnen for deres ca 300 kunder, men mange av disse kundene har etterspurt unike design, da min kunde i dag kun har et fåtall av ferdige maler de kan velge mellom.

Min kunde har ca 30 kunder på sin liste som vil pr i dag er interessert i tilpasset design og de så ikke bort i fra at det kunne bli fler.

Dette er altså ikke snakk om å lage design tilpasset Joomla eller Wordpress, men å levere HTML/CSS/PSD filer som min kunde kan implentere i sitt system.

Jeg vil ha kontakten med sluttbruker og videresende all informasjon til deg som designer, så du trenger kun å tenke på design og ikke alt annet.

Oppstart vil bli nærmere sommeren, jeg vil tippe mai/juni og foregå fortløpende.

Send meg en mail på dag @ frognermedia.no dersom dette er av interesse. Jeg trenger å vite hvilken betaling du skal ha, leveringstid og ikke minst referanser fra tidligere arbeider. Skriv gjerne litt om deg selv også. :)

Still gjerne spørsmål i denne tråden så skal jeg svare så godt jeg kan.
 
Sist redigert:

Nutz

Med lem
Seriøst? -Forventer du at noen skal klare å trylle frem en pris ut i fra det du har opplyst her?
 

Dag Frogner

Supermedlem
Nei, men det burde vel være mulig å komme med en ca-pris? Har man designet endel websider vet man jo hvor lang tid ca det tar og hva man må ha betalt for det.

Forventer selvfølgelig ingen nøyaktig pris, men det er jo greit å vite om du tar 5000,- eller 20000,- pr nettside.

Men dette skal jo inn i et system så det blir å f.eks designe "blokker" som brukes flere steder på nettsiden som f.eks én som heter "Kontakt", én som heter "Om oss" osv.

Vet ikke mye om dette selv da jeg fikk forespørselen for et par timer siden og det kommer selvfølgelig mer detaljer senere, men jeg ville uansett høre hvem som kan/vil påta seg en slik jobb og til hvilken pris.
 

stianweb

Medlem
Om jeg forsto det riktig, så gjelder dette, både design og programmering?

Veit du noe om hvordan stil de er etter? Over the top, stilrent?
Får man noen kriterier og innblikk i hva den enkelte sluttbruker ønsker å formidle med sine side?
Det er snakk om maler ikke sant?
 

Dag Frogner

Supermedlem
Hei Stian!

Ja, dette gjelder sider som leveres som HTML/CSS.

Jeg vet ingenting om stil, da dette blir opp til hver enkelt sluttbruker å avgjøre.

Jeg vil ha kontakten med sluttbrukeren og grave frem så mye info jeg klarer om hva de er på jakt etter.

Og ja, dette er snakk om maler.

Se f.eks på denne siden: Oddrane Supporterklubb

Den har ingenting med min kunde å gjøre i det hele tatt, men er veldig likt bygd opp som det systemet min kunde benytter seg av. Så om man designer en bakgrunn, en header og "boksene" så er nok veldig mye av jobben gjort.

Jeg kan også ta i mot sider kun som .psd, men det er en stoor fordel om du også kan kode det ferdig. :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Kanskje et dumt spørsmål, men dersom dette er maler så skjønner jeg ikke hvor kodingen kommer inn. Er ikke det litt av poenget med maler, at de er ferdig kodet i utgangspunktet?
 

picxx

Well-Known Member
Du skriver at dette ikke er snakk om å levere design tilpasset wordpress eller joomla, men det er jo snakk om å tilpasse det til systemet din kunde bruker, så slik sett er det en tyngre jobb enn om en wp-designer kunne designet for wordpress. Her må designeren/koderen lære seg hele strukturen på systemet din oppdragsgiver har før man kan tilpasse de forskjellige elementene.

I og for seg er også et wordpress/joomla design kun html/css, hvor man bare putter inn php calls der man vil bruke de forskjellige elementene i systemet.

Trodde etter din første post at det kun dreide seg om å levere .psd fil av designet og da kunne jeg muligens vært behjelpelig, men så lenge det skal kodes til et ferdigsystem er det desverre utelukket :)
 
Sist redigert:

Dag Frogner

Supermedlem
Meningen var at jeg tok meg av kontakten med sluttbrukeren, slik at den som designer kun trenger å tenke på det. Ja, det er spedialtilpasset design for hver kunde, men det skal jo inn i et CMS, så på en måte blir det jo som å designe en mal.

pixxc: Jeg vet ikke nok til at jeg har et godt svar på dette med implentering i min kundes system. Men som jeg har nevnt er det også mulig å levere designet som .psd, men det er en fordel om det leveres som HTML/CSS
 

Jazz

Medlem
Hei

Som jeg forstår, går oppdraget ut på å bare levere .psd fil og HTML/CSS filer. Så vi skal ikke ha noe med CMS å gjøre? Da er jeg med :D
 
Topp