Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Salg av forbrukslån-artikler

pleb

Medlem
Hva selges?
Tre stk forbrukslån-artikler av høy kvalitet på i overkant av 400 ord per artikkel.

Titlene er som følger:

Forbrukslån - når er det gunstig?
Betal ned forbrukslånet med en nedbetalingsplan
Hvilke kostnader er forbundet med et forbrukslån?

Pris?


Tenker å kjøre det som en budrunde med en minstepris på 500,- NOK (ca 0,4 kr per ord).


Kvalitetssikring?


Kvalitetssikrer på to måter. Først legger jeg ved et screenshot (bildeformat slik at teksten ikke indekseres i Google) fra en av artiklene: Ekstern link til Bildr.no.

Om du skulle motta artiklene og fortsatt ikke være fornøyd med kvaliteten, så gir du beskjed så fort som overhodet mulig til meg. Jeg beholder da rettighetene på den artikkelen du er misfornøyd med og publiserer den på et eget nettsted, men skriver en helt ny en til deg som leveres i løpet av 1-3 dager.

Såpass tiltro har jeg til egne skriveferdigheter.


Ekstra info


Grunnen til at jeg gjør dette er for å sjekke markedet da jeg vurderer å ha denne type arbeid som en litt atypisk form for sommerjobb. Budrunden avsluttes på fredag 23:59 - altså natt til lørdag.

EDIT: Artikkelen som er lagt ved innehar skrivefeil allerede i første setning. Dette er pga at jeg valgte en av de to artiklene jeg ikke har lest ordentlig igjennom og korrekturlest. Artikkelen som leveres er naturligvis fri for slike feil.
 
Topp