Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Samarbeidspartner ønskes

joachim

Medlem
Krav til kunnskaper :
-VB script
-Java Script
-Database (SQL-server, Access)
-SQL kompetanse
-Relasjonsdatabaser generelt
-HTML
-Kjennskap til utviklingsverktøy for utvikling av malverk / nettsider

Ansvarsområder :
- Design og utvikling, rent teknisk
- "Teknisk drift"
- Ansvar for redigering av innhold på nettstedet.

Eien andel : 49% av foretaket, dvs inntekt på 49% av driftsoverskudd før skatt.

Dette vil bli drevet utelukkende etter no-cure-no-pay prinsippet.

Er du interessert så send meg en privat melding, så kan jeg skissere mer om hva hele konseptet går ut på.

J.

P.S. Vær tålmodig, alle tilbakemeldinger må diskuteres med dagens eier.
 

joachim

Medlem
Av ren nyskjerrighet lurer jeg på hva du gjør for å fortjene 51% ?
Levere innholdet på nettsiden. Tekstlig informasjon, redigering i database, innlegging av info i database, saumfare nettet for relevant informasjon og registrere det i en database, for deretter å bli lagt ut på nettstedet.

Dessuten, det er ikke jeg som eier dette, jeg formidler bare kontakt.

49/51 - delingen kan jeg gå ut med direkte nå, men hva eventuelle forhandlinger mellom en aktuell person for jobben og eier blander ikke jeg meg inn i.

J.
 

picxx

Well-Known Member
Er dette snakk om ungdom.no igjen ?
 

joachim

Medlem
Er dette snakk om ungdom.no igjen ?

Nei, det er ikke snakk om det domenet.

Jeg kan ikke diskutere de forretningsmessige forhold omkring dette her inne, jeg har heller ikke mandat til det.

Det hele er at jeg ønsker kontakt med personer som liker å bygge opp nettsteder, har kompetanse til det, og ønsker å drifte det rent teknisk.

For den/de som føler seg kvalifisert for oppgaven, og ønsker å være med å bygge et nettsted fra grunnen av, gir jeg herved muligheten til det ved å kontakte meg med private meldinger, slik at jeg kan diskutere det med den/de, og formidle videre til oppdragsgiver.

Noe annet er lite hensiktsmessig å diskutere her inne, jeg har heller ikke tid og kapasitet til det nå om dagen.

Dog har jeg personlig tro på at dette er en glimrende mulighet for en ung og fremadstormende ;) til å få være med på prosjektet og å skaffe seg en inntekt.

Når nettstedet er ferdig utviklet - det er ikke komplisert utvikling etter min mening - vil det kunne generere inntekt med minimal innsats i vedlikeholdsfasen.

Bare så det er sagt : dette er ikke mitt prosjekt, jeg skal bare formidle kontakt.

J.
 

vidarlo

Apache-junkie
Kva er arbeidsoppgåver? Er det snakk om å utvikle et CMS, eller velikeholde et eksisterande CMS? Skal ein utvikle komponenter for dette? Skal en ha designskills? Kva type nettside er dette? Kvifor skal eg velje dette framfor andre oppgaver?

Du seier du stiller med innhold - kvifor er det då ført opp "redigering av innhold"?
 

joachim

Medlem
Kva er arbeidsoppgåver?
Du seier du stiller med innhold - kvifor er det då ført opp "redigering av innhold"?

Selve redigeringen går ut på å legge ut data / tekstlig informasjon ("statisk redaksjonelt" innhold), slik at det ser ut i måneskinn på nettsidene.

Sidene skal inneholde forskjellige tema, innenfor hvert tema skal det legges inn en del artikler, med overskrift, men ikke direkte nyheter. Derfor skriver jeg "statisk redaksjonelt innhold".


Det er enkle saker, mem det krever jo selvsagt at den som vil være med på dette har utviklet nettsteder før.

Jeg skal svare så godt jeg kan når jeg har tid, men det som går på hvor mye inntjeningen vil bli aner jeg ikke, heller ikke hvilken avtale som kan inngås med eier, men i utgangspunktet vil eier ha 51% eierandel for å kunne ha kontrollen, og ta viktige beslutninger.

Hadde jeg selv hatt tid, hadde jeg meldt meg som interessent, fordi nettstedet har potensiale til å generere i alle fall et 6-siffret beløp pr år i driftsoverskudd før skatt når det har "gått seg til".

Jeg vil selv være med å markedsføre nettstdet - vederlagsfritt - for å raskt komme opp i et ok tall hva UV angår.

Men, merk, temaet er ikke akkurat kult, men det har et bra potensiale, og domene-navnet er også av god kvalitet, og derved effektivt mht markedsføring.

Dessuten: den som blir med i prosjektet får jo helt klart komme med sine ideer, og være med på å utvikle hele konseptet. Dog er noe allerede klart for hva nettstedet skal inneholde.

Jeg VET at mange her inne hadde fikset denne oppgaven lett, og jeg håper noen melder seg. Og gjerne fra Bergen, da eier bopr i utkanten av Bergen. Det gjør det enklere å møtes for brainstorming, planlegging, og å ta beslutninger.

J.
 
Topp