Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Samme reklame på alle sidene?

cec1973

Medlem
Beklager om jeg forklarer meg knotete her, men jeg er ikke inne i dette i det hele tatt. :) Ganske grønn og kan ikke alle de tekniske termene... :)

Det jeg lurer på er... Hvorfor vises den samme annonsen i bloggen?

Lav FODMAP | TIPS, RÅD OG OPPSKRIFTER FOR DEG MED IBS (OGSÅ FOR DEM MED CØLIAKI OG LAKTOSEINTOLERANSE)
No-Backpacker | En reise- og expatblogg av og med en cleanfreak

Her har jeg annonser under hvert innlegg og får altså opp den samme KLM-annonsen på alle tre innleggene i samme blogg.

Hva har jeg gjort feil? :)
 

zapotek

Medlem
Du har ikke gjort noe feil. Google viser annonser basert på bl.a. hva du har søkt etter på nettet i det siste (interessebasert annonsering). Det vises andre annonser når jeg kikker på siden.
 

cec1973

Medlem
Tusen takk for hjelpen, som sagt, jeg er grønn på dette... Men får du opp den samme annonsen, eller tre forskjellige?
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg får opp annonse for en plugin for salg av bilder på nettsider. Som jeg har kjøpt selv og bruker. :)

Som Zapotek sier så viser Google annonser som er relevante for ting du har søkt etter eller nettopp vært inne på. Hvis du er inne på en nettbutikk og kikker litt på noen varer, skal du ikke bli overrasket om du på en eller annen nettside ser reklame for nettopp de produktene du kikket på.
 

cec1973

Medlem
Jeg får opp annonse for en plugin for salg av bilder på nettsider. Som jeg har kjøpt selv og bruker. :)

Som Zapotek sier så viser Google annonser som er relevante for ting du har søkt etter eller nettopp vært inne på. Hvis du er inne på en nettbutikk og kikker litt på noen varer, skal du ikke bli overrasket om du på en eller annen nettside ser reklame for nettopp de produktene du kikket på.

Hihi, jeg visste egentlig det, mitt problem var at jeg fikk tre like annonser og var redd det var noe feil ett eller annet sted. Godt å vite at det funker nå ihvertfall! :) Skjønt, jeg tviler på jeg kommer til å bli rik av bloggingen, men man vet jo aldri om det plutselig tar av. ;)
 
Topp