Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger bildelagringsside.

picxx

Well-Known Member
Bildelagringsside som har vært i drift i 3 år selges.

Medfølgende ved kjøp:
- Domene
- Script (open source GPL)
- Database

Stats:
Se bilde (serverstats)
stats.jpg


Inntjening:
Har kjørt isales fra TD, adsense og en paypal donate knapp på siden.
Har ikke tall på individuell inntjening på siden, men en smarting greier sikkert å tyne mere penger ut av siden.

--Send PM for domene--

Pris:
Startbud på 2000.-NOK
BIN pris : 6500.-NOK

Siden har ikke vært oppdatert eller markedsført av meg på lenge.
Grunnen til salg er at siden ligger på en host som ikke godtar slike sider, og jeg gidder ikke begynne å flytte på den (+utfasing av prosjekter og tidsmangel).
Evt. spørsmål kan takes her i tråden, så skal jeg svare så godt jeg kan.
 

picxx

Well-Known Member
La merke til at statistikken jeg la ved var en smule gammel, så limer inn resten av plansjen her.

stats01.jpg
 

Bjørnar

Gründer
er dette type side som bildr.no ? eller er det annen type bildelagring i mapper, album, registrering av konto etc.
 

picxx

Well-Known Member
Ingen registrering nødvendig.
Er nok noe av det samme som bildr.no.
Man har også mulighet til å la andre sider implentere opplastingsboksen fra siden.
Tok et kjapt søk i google på domenenavnet og fikk opp rundt 50.000 treff (noen treff er selvsagt ikke relevante).
 

picxx

Well-Known Member
er denne fortsatt til salgs?

水着について、この文章を一度じっくり読んでみてください。水着でタンキニを選ぶという場合には、トップバストやヒップの部分に注意をして選びましょう。水着を着てみて水着から出ている部分の処理をしたら肌を引き締めて、その部分は刺激をうけないように痛みなどが治まるまで様子を見ましょう。このように、水着といっても色々な素材で作られていますから選ぶ際には水着の素材までしっかりと選んだうえで購入を検討するようにしましょう。足がすっきりと見えます。

水着についての最新情報をご紹介しますので、どうぞお役立てください。 フィットネスやスポーツジムに通っている人の水着というのは、普通のファッション水着ではいけません。またウエストの部分を隠したいと思っている人はタンキニやパレオ付き、スカート付きの水着を選ぶというのもいいと思います。太ももの周りなどにもパワーネットを使っているのでかなり締め付け感があります。

Tyder du deg gjennom dette saa kan det hende,
men jeg lot bare domenet droppe, da jeg ikke hadde tid eller bruk for det.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Google mener det er Japansk:

For badetøy, kan du lese dette dokumentet nøye en gang. Hvis du velger en tankini badedrakter som er en del av oppmerksomheten til å velge og hip Toppuba streik. Trekk huden etter innstrammingen prosessen kommer fra den del i badedrakt badedrakt se, se på denne delen til å vente til smerten avtar og Ukenai stimulering. Dermed er i valg av materiale som er gjort fra en rekke av badetøy Selv om, må du vurdere å kjøpe aksjen til det valgt i badedrakt Ue. Ser ryddig føtter.

Jeg presentere den nyeste informasjonen om badedrakt, kan du hjelpe oss. Badetøy at folk går på treningsstudio og treningsfasiliteter er ikke i en normal måte badetøy. Hvem ønsker å skjule en del av livet, eller med en tankini eller pareos, tror jeg at selv velge en badedrakt med skjørt. Det er en følelse fordi den bruker betydelig innstramming på nettet og med lade lår Rino Amane
 
Topp