Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger billige annonseplasser!

Status
Stengt for ytterligere svar.

bellavista

Banned
Hei!
Selger annonse plasser på mitt sosiale blogg nettverk. Nettsiden er fortsatt under utvikling, men med en gang annonsene er på plass, skal nettsiden markedsføres, og da vil det tas i bruk. Jeg kan gi deg opptil 25 000 annonse visninger hver uke i skrivende stund. Annonse plassen koster 1000 kroner, og du har garantert plass i 6 måneder. Se gjerne bildet jeg har lagt ved siden av.

1050084.jpeg
 

bellavista

Banned
Som sagt så er ikke nettsiden 100% ferdig, og vi har nettopp åpnet den, og har nettopp godtatt at andre kan registrerer seg. Siden vi heller ikke har begynt å markedsføre skikkelig enda, så ligger ikke trafikken på topps enda. Men vi har opptil 1000 unike besøkende hver dag, uten å ha begynt å markedsføre. Har også vært i kontakt med noen bloggere, og de har testkjørt siden, og de virket positive til dette.
 

pmb

Webutvikler
Som sagt så er ikke nettsiden 100% ferdig, og vi har nettopp åpnet den, og har nettopp godtatt at andre kan registrerer seg. Siden vi heller ikke har begynt å markedsføre skikkelig enda, så ligger ikke trafikken på topps enda. Men vi har opptil 1000 unike besøkende hver dag, uten å ha begynt å markedsføre. Har også vært i kontakt med noen bloggere, og de har testkjørt siden, og de virket positive til dette.
Jeg er muligens interessert, dersom du kan sende meg en PM med mer statistikk (du bruker vel Google Analytics eller tilsvarende?) som beviser at det er omkring 1000 unike besøkende innom nettstedet daglig.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Grunnen til at jeg trodde det var to registrerte brukere var at jeg så de to bildene på venstresiden. Når man tar musepekeren over det ene, dukker det opp en url som tyder på at det går til en profil, men ser at det andre bildet ikke er til en profil.

Så det betyr kanskje at dere har èn bruker?

Hvis du mener at dette ikke er lureri, hva er det da?

Tidligere kom du med et nytt konsept omtrent daglig og klarer tydeligvis ikke å dokumentere besøkene dine.

Du skjønner vel selv at det er ytterst få her inne som tar deg seriøst?
 

bellavista

Banned
De eneste som har lastet opp profilbilde kommer på framsiden, så det betyr at det bare er 2 som har lastet opp profilbildet. Dette er ikke lureri. Vet at jeg tidligere skiftet konsept ofte, men hvis du visste det, så vet du vell også at jeg har holdt på med dette konseptet veldig lenge. Jeg har dokumentert besøkene mine til de som sendte meg en privat melding, de har jeg bevist det for. Trenger ikke å bevise det til dere andre som ikke vil kjøpe annonseplass. Kan vi starte på nytt nå, og heller hjelpe hverandre på dette forumet. Fordi dette er et verdifullt forum for webgrundere.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Du har ikke holdt på veldig lenge, du har holdt på noen få uker. Kom tilbake når du har holdt på i noen år, da snakker vi.

Har sendt deg en PM og gleder meg til å få dokumentasjon.

EDIT: Fikk dette svaret på PM:
Hvordan finner jeg dette ? Jeg pleier å se på denne daglig, kan jeg sjekk statistikken andre steder også ?
 
Sist redigert:

pmb

Webutvikler
Uten å oppgi nøyaktig hva PM inneholdt, fikk jeg en liten skjermdump fra et "adminpanel" av noe slag som oppga omkring halvparten av det bellavista oppgir som daglig unike besøkende. Dette var forresten 1. desember, slik at jeg tror maneg har blitt lokket til nettstedet for å sjekke ut en julekalender eller lignende (som pr i dag ikke eksisterer).

Uansett, bellavista, benytt Google Analytics og få seriøs statistikk på antall besøkende.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp