Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger domene!

thomass

Medlem
Hei,
ny på forumet her!

Ønsker å selge clanmatch.no. Har et bud på 25 000 kroner i denne stund, men ønsker flere bud over denne summen. Er du interessert, ta kontakt her på forumet eller send en mail på thomass at xhost.no

Mvh Thomas Strømme
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til forumet thomass :)

Jeg støtter msites uttalelse. selg før de ombestemmer seg. :)
 

thomass

Medlem
Har et annet domenet jeg har tenkt å jobbe videre med. jobbioslo.no.
Hoster alle sidene mine og andre sine på en webserver m/ directadmin kontrollpanel som jeg har i oslo som står på 100 mbit linje :)
Men så har det seg sånn at jeg ikke er noe god i design og utvikling, så jeg kan jo trenge noe hjelp der. Linux/serverdrift er mere min greie :)
 

thomass

Medlem
Ikke for å være krass - men directadmin kan vel strengt tatt ikke kalles for serverdrift? Just my five cents.

Det er et kontrollpanel. Jeg vedlikeholder serveren hele tiden også. Måtte bla. lage egne bashscript til oppdateringen av zone filene i DNS serverne fordi jeg ikke har to directadmin lisenser. Hva vil du kalle som serverdrift da?
 

Deezire

Medlem
Det er et kontrollpanel. Jeg vedlikeholder serveren hele tiden også. Måtte bla. lage egne bashscript til oppdateringen av zone filene i DNS serverne fordi jeg ikke har to directadmin lisenser. Hva vil du kalle som serverdrift da?
DirectAdmin er usikkert, sluker resursser og kludrer opp systemet ditt. Jeg ville fraråde deg på det sterkeste å kjøre det. Dette gjelder også cPanel, plesk og den gjengen.

Selv syntes jeg det er mye mer praktisk å kun ha en DNS-server og bruke den andre som relay av første serveren, da slipper du slike script.
 
Topp