Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger EKTE Facebook-likes

Erlend

Medlem
Jeg inviterer nesten 900 venner til Facebook-siden din. Alt jeg trenger er administratorrettigheter. Tar forbehold om at jeg ikke ønsker å gjøre det med alle typer sider.

Pris blir vi enig om via PM.
 

Tony J

Alle skal få
Kan jeg ikke heller få tilgang til kontoen din så gjør jeg dette selv så kan du endre passord etterpå? :D Du selger vel heller ikke likes, men potensielle likes? Jeg inviterer selv et par stykker i ny og ne fra mine 1200 "venner", men ikke mange som velger å like siden fordi, men det har en klar effekt og en fordel at det er ekte norske brukere.

Tony
 

picxx

Well-Known Member
Kan jeg ikke heller få tilgang til kontoen din så gjør jeg dette selv så kan du endre passord etterpå? :D

Det er jo en klar forskjell på det å få adminrettigheter på en fbside og det å få tilgang til en personlig konto.
 

Tony J

Alle skal få
Det er jo en klar forskjell på det å få adminrettigheter på en fbside og det å få tilgang til en personlig konto.

Ja det er en forskjell, og det er det jo ingen tvil om. Men det betyr ikke automatisk at det er mindre følsomt å gi bort rettigheter til en godt innarbeidet FBSIDE kontra en Facebookprofil?

Jeg stiller bare spørsmålet, så er det sikkert et hav av argumenter for begge alternativene.

Tony
 

Erlend

Medlem
Kan jeg ikke heller få tilgang til kontoen din så gjør jeg dette selv så kan du endre passord etterpå? :D Du selger vel heller ikke likes, men potensielle likes? Jeg inviterer selv et par stykker i ny og ne fra mine 1200 "venner", men ikke mange som velger å like siden fordi, men det har en klar effekt og en fordel at det er ekte norske brukere.

Tony

Har solgt til flere her inne, og de var svært fornøyd. Om du velger å stole på meg er opp til deg..
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Ja det er en forskjell, og det er det jo ingen tvil om. Men det betyr ikke automatisk at det er mindre følsomt å gi bort rettigheter til en godt innarbeidet FBSIDE kontra en Facebookprofil?

Jeg stiller bare spørsmålet, så er det sikkert et hav av argumenter for begge alternativene.

Tony

En godt innarbeidet fbside har neppe bruk for hverken dette tilbudet eller andre lignende tilbud.
 

Erlend

Medlem
Når jeg prøvde på en av mine egne sider, så gå det et resultat på cirka 20 norske likes. Jeg er ihvertfall fornøyd med det, spiller ingen rolle hva du Tony J synes om den saken egentlig ;)
 

Tony J

Alle skal få
Når jeg prøvde på en av mine egne sider, så gå det et resultat på cirka 20 norske likes. Jeg er ihvertfall fornøyd med det, spiller ingen rolle hva du Tony J synes om den saken egentlig ;)

Det høres bra ut!

Jeg har tenkt..

Kom frem til at dette kan være ypperlig for bedrifter i startfasen som kan benytte seg av en liten "kick start".

Så lenge konverteringsraten står i stil med kostnaden for tjenesten er dette et flott tiltak.

Tony
 

Erlend

Medlem
Ser for meg at dette kan være bra for nettbutikker som er i startfasen, samt andre nettsider. Skrik ut om du vil teste ;)
 

Erlend

Medlem
Kjører nå et tilbud til de 2 neste som bestiller. Jeg inviterer 900 venner til din side for 150 kroner. Tar forbehold om at jeg ikke ønsker å invitere til alle typer sider.
 
Topp