Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger Facebook-fans

simlov4

Medlem
Hei, selger billige fans til din Facebook like-page.

100 fans = 100 kroner (ingen forskuddsbetaling)

250 fans = 220 kroner (ingen forskuddsbetaling)

1000 fans = 750 kroner (50% forskuddsbetaling)


En fanpage tar seg bedre ut med et par hundre fans enn et få titalls.

Kan ikke love særlig aktive fans som kommenterer på ting, eller bidrar på noen annen måte annet enn å være fan.


Kan også tilby 500 Twitter-følgere for 200 kroner, om ønskelig.

Send PM eller skrik ut her i tråden.
 

simlov4

Medlem
Hei.
Brukerne er ikke norske. Internasjonalt, mye fra USA, UK etc.. Noen norske kan forekomme, men svært lite.

Det er ekte FB-brukere, men blir fan bare for å bli fan, altså bryr seg ikke særlig om din page i utgangspunktet. Det er det jeg mener med at jeg ikke lover aktive fans som deltar i diskusjoner etc. tjenesten er først og fremst ment for å gi et intrykk av at man har en bedrift med mange tilhengere. Mange nyoppstartede eller små bedrifter tjener mye troverdighet på dette.

Norske eller ikke. Det nye på fanpage-fronten er at nå vises bare antall fans i venstremargen, ikke navn på fansene. Så noen eventuelle utelandske navn vil ikke vises i margen på pagen. Se eksempel: http://i.imgur.com/HdGhO.jpg
 

picxx

Well-Known Member
Når man kan kjøpe PVA facebook kontoer til $1 stykket, hvorfor skal man betale noe som helst for en inaktiv og ikke norsk konto?
Tilbudet du kommer med er ikke bare dårlig, det er idiotisk!
 

simlov4

Medlem
Når man kan kjøpe PVA facebook kontoer til $1 stykket, hvorfor skal man betale noe som helst for en inaktiv og ikke norsk konto?
Tilbudet du kommer med er ikke bare dårlig, det er idiotisk!

Vil du legge til hundrevis av fans en og en?

edit: og når ble PVA aktive? alle kan lage seg en fake konto og være aktiv på sin egen fanside under falsk navn
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Vil du legge til hundrevis av fans en og en?

edit: og når ble PVA aktive? alle kan lage seg en fake konto og være aktiv på sin egen fanside under falsk navn

Du får aktive PVA's til $3, så jeg tar ikke så mye feil.

Jeg vil tro at det eneste folk her på forumet er intressert i er norske kontoer.
(medmindre de kjøper engelske pages og skal selge annonseringer på siden sin)
Så, medmindre du, eller andre av dere fanpageselgerne her på wf faktisk har norske brukere dere kan skryte av har du lite eller ingenting av verdi her for meg og flere med meg.
 

simlov4

Medlem
jeg skjønner hva du mener. takk for innspill

likevel er PVA like lite en potensiell kunde som en gråstein. Hensikten der er jo også å øke det overfladiske på fansiden, nemlig medlemmer. Ift navn, norske navn eller unorske navn så vises det ikke lenger i venstremargen på pages. Du snakker om salg, det vet jeg man oppnår av ekte mennesker (ikke kjøpte PVA), som blir positivt innstilt til bedriften og stoler på den.

Du har sikkert skjønt det, men tanken min er:
La oss si du eier et bilverksted, en ny bruker vet ikke om du er til å stole på, eller om det er et godt verskted. Han googler deg og havner på fansiden, eller kanskje du har linket til fansiden fra din hjemmeside. Om du har 1000 fans i stedet for 50 gir det han et inntrykk av at du har mange brukere, og såpass fornøyde brukere at de velger å bli fans. Så mange fans kan vel umulig ta feil? Han går for det verkstedet.

det jeg tilbyr her er på det beste 75øre per fan (altså ikke 1 eller 3 USD, men 0,75 kroner) Du kan si hva du vil om idioti, men mange bedrifter bruker mye mer penger på FB-annonsering bare på per klikk inn på fansiden, altså ikke per fan, men per besøkende på siden i håp om at de skal bli fan. Det kaller jeg bortkastet penger.

Jeg leverer i hvert fall det jeg lover, om ikke tar jeg ikke i mot betaling. Garantert.
 

Travellingman

Nettgrunder
Du har sikkert skjønt det, men tanken min er:
La oss si du eier et bilverksted, en ny bruker vet ikke om du er til å stole på, eller om det er et godt verskted. Han googler deg og havner på fansiden, eller kanskje du har linket til fansiden fra din hjemmeside. Om du har 1000 fans i stedet for 50 gir det han et inntrykk av at du har mange brukere, og såpass fornøyde brukere at de velger å bli fans. Så mange fans kan vel umulig ta feil? Han går for det verkstedet.

Hadde jeg Googlet etter et verksted i Norge og funnet ut att FB siden deres kun hadde utenlandske medlemmer, tror du jeg hadde valgt det verkstedet?
 

picxx

Well-Known Member
det jeg tilbyr her er på det beste 75øre per fan (altså ikke 1 eller 3 USD, men 0,75 kroner) Du kan si hva du vil om idioti, men mange bedrifter bruker mye mer penger på FB-annonsering bare på per klikk inn på fansiden, altså ikke per fan, men per besøkende på siden i håp om at de skal bli fan. Det kaller jeg bortkastet penger.

Jeg leverer i hvert fall det jeg lover, om ikke tar jeg ikke i mot betaling. Garantert.

Det er akkurat dette som bekrefter min mistanke om at det ikke er reelle brukere du leverer.
Man kan ikke garantere 50, 100 eller 200 brukere medmindre man selv eller andre har kontroll over disse kontoene slik at man kan levere det eksakte antall.
Så lenge det ikke er reelle brukere faller resten av innlegget ditt med tanke på salg på stengrunn, da det overhodet ikke er mulig å kapitalisere på noen av disse brukerne.

Ang. pris pr. fake bruker leverer du en bruker til en side for 75 øre.
Sitter man da med, la oss si, 100 facebook sider, blir dette 75 kroner.
Med en PVA koster det fremdeles ikke mer enn $3.
 

simlov4

Medlem
Travellingman:
Jeg prøvde å presisere det litt lenger oppe i tråden at brukerne vises ikke lenger i margen. Ikke navn, ikke nasjonalitet, ikke bilde. Se eksempel http://i.imgur.com/HdGhO.jpg
Den eneste som har full innsikt på brukernes navn og bilde er adminsene på fansiden.

picxx:
Jo brukerne er reele. Jeg har ikke kontroll over dem, og jeg har ikke makt til å tvinge noen til for eksempel hvor lenge de vil være fans, hva de vil bidra med på fansiden, og om de vil bidra med kommentarer/likes i det hele tatt, annet enn det å være fan. FB-brukerne rekrutteres via nettverk. For å kompensere med det jeg ikke kan garantere av trofasthet til fans, rekrutterer jeg som oftest 5-10% flere fans enn jeg tar betalt for, siden det alltid er noe frafall. Dette for å ha en buffer og litt ekstra å gå på.
 

picxx

Well-Known Member
Bare et lite tillegg....det var ikke meningen å kuppe tråden din ved å påstå at dette er noe lureri eller slikt altså. Tilbudet ditt er jo helt reelt og for sider som gjerne vil gro antallet fans for en eller annen grunn er det jo et helt greit tilbud.
Poenget mitt er at man sikkert kan forvente det samme av "likerne" som om det kun hadde vært fake kontoer, slik at noen ikke tror du selger veldig målrettede og ivrige fans til deres FBsider, men dette klargjorde du jo også selv i åpeningsinnlegget :)

Lykke til med salget :)
 

simlov4

Medlem
Bare et lite tillegg....det var ikke meningen å kuppe tråden din ved å påstå at dette er noe lureri eller slikt altså. Tilbudet ditt er jo helt reelt og for sider som gjerne vil gro antallet fans for en eller annen grunn er det jo et helt greit tilbud. (...)

Ser ut som vi er ganske enige, alt i alt :) PM meg når du trenger fans ;)
 

simlov4

Medlem
Har foreløpig kun hatt ett kjøp her fra WF. (1000 fans)
Er to til som har gjort avtale, men som ikke har villet komme i gang helt enda.

Informerer om at at jeg har kapasitet til flere oppdrag.
PM meg for mer info, eller skriv her i tråden. :)
 
Topp