Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger lenker på Studieweb.no -50k mnd. brukere

Mando23

Medlem
Hei!

Vi har opprettet en blogg-seksjon på Studieweb.no, der man kan skrive blogginnlegg knyttet til en nettside eller nettbutikk.

Kravene er at bloggpostene være aktuelle for elever/studenter. To linker pr. post. Postene/linkene blir liggende så lenge siden er oppe - har ikke tenkt til å legge ned med det første.;)

Send mail til post (alfakrøll) studieweb.no for bestilling eller spørsmål.

Pris: 1000,-
Hvis du ønsker at vi står for skrivingen, er prisen 1300,-

Artiklene skal være av høy kvalitet, og minimum 300 ord.
 

Mando23

Medlem
Minner også om muligheter for banner-annonsering til billigere pris.:)

Kan også legge til at dette er en god mulighet for å bygge SEO for nettsiden din, vi har blant annet linker inn fra SNL, HiOA og UiO.
 

Mando23

Medlem
Så jeg skal betale dere 1000 kroner for at jeg skal gi dere content?
Hehe, nei. Du betaler for at vi gir deg en link fra en side meg god autoritet, og som har 50k med brukere til en målrettet gruppe, nemlig ungdommer og unge voksne. Som sagt så har vi lenker fra Store Norske Leksikon, UiO, HiOA, og får stadig tilbakemeldinger fra elever og lærere at Studieweb.no er et bra verktøy.

Kan også nevne at til de som har bestilt til nå, har vi skrevet artiklene selv, og også sagt nei til flere sider som ikke opprettholder en viss kvalitet. Vi har aldri solgt linker på Studieweb.no før, og ønsker å opprettholde autoriteten vi har opparbeidet oss til lærere og elever.
 

Stoppet

Banned
Du betaler for at vi gir deg en link fra en side meg god autoritet

Hei.
Hvordan er autoriteten målt? ser at den ikke har overveldende kvalitet på innlinker i følge majestic.com.


studie.jpg
 

Mando23

Medlem
Nå kommer ikke jeg til å starte en diskusjon med forum-medlemer som alltid ønsker en diskusjon.;) Men for det første så er det ikke antall linker det kommer an på, men hvor det linkes fra. I tillegg burde man alltid være skeptisk til slike verktøy på internett, og helder forholde seg til Analytics.

Kommer ikke til å svare mer på slike spørsmål videre, vil du kjøpe innlegg, kontakt via mail - ønsker du ikke - er det ingen som tvinger deg.:)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
<moderator>
Webforumet er primært et diskusjonsforum og ikke en (gratis) salgskanal.
Jeg ser det kan være litt for mye kverulering men i utgangspunktet mener jeg at når man ikke er villig å ta en diskusjon, så kan tråden likesågodt arkiveres.
</moderator>

Så jeg håper at en grei (!) diskusjon kan fortsette.
 

Mando23

Medlem
<moderator>
Webforumet er primært et diskusjonsforum og ikke en (gratis) salgskanal.
Jeg ser det kan være litt for mye kverulering men i utgangspunktet mener jeg at når man ikke er villig å ta en diskusjon, så kan tråden likesågodt arkiveres.
</moderator>

Så jeg håper at en grei (!) diskusjon kan fortsette.
Helt enig! Poenget er at themet som er valgt er urelevant, viser man til et verktøy på nett som åpenbart viser til feil info, reagerer jeg litt.

Til info
Har jeg fått flere forespørsler, noen blir publisert framover, en del har jeg sagt nei til som jeg ser på ikke valide nettsider å linke til. Med andre ord, det er bare å ta kontakt. Har også inngått avtale med Universitetet i Agder som også kommer til å publisere innlegg slik at pedagog-studenter eller lignende kan henvise til oss som CV.
 

Stoppet

Banned
viser man til et verktøy på nett som åpenbart viser til feil info, reagerer jeg litt.
Hvilken info vises det til som er feil? Og hva er den riktige infoen?
 

Stoppet

Banned
Men igjen, hvilken info er feil, og hva er den riktige?
Her ramses det opp 5 linker. Til hvilket spørsmål er de svar?
 

Mando23

Medlem
Men igjen, hvilken info er feil, og hva er den riktige?
Her ramses det opp 5 linker. Til hvilket spørsmål er de svar?
Mener at dette er gode kilder som det linkes fra, og det gir autoritet hos Google. I tillegg flere det titalls andre som linker inn blant annet via Facebook, Its´learning osv, men er i eksamensperioden så har ikke verdens med tid...
 

Stoppet

Banned
Mener at dette er gode kilder som det linkes fra, og det gir autoritet hos Google. I tillegg flere det titalls andre som linker inn blant annet via Facebook, Its´learning osv, men er i eksamensperioden så har ikke verdens med tid...
Men jeg synes god du kan svare på hvilken informasjon som du mener at er åpenbart feil. Og er det åpenbart feil, må det vel være enkelt og ta kort tid å si hva som er korrekt informasjon?
 
Topp