Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger tekstlinker og annonseknapper til fast månedspris

Bjrl

Medlem
Hvis det er ganske "seriøse" tjenester du driver, så kan du kjøpe tekstlinker eller annonseknapper på Bolig og eiendom i Norge - Leiligheter og hus, hybler og rom i bofellesskap - All type bolig og eiendom i alle områder. Der kan jeg gi fastpris.

Trafikktall sist uke i følge Ratix.no: 21.851 sidevisninger, 4.685 hosts, 4.814 brukere. Nielsen Netratings har noenlunde samme tall. Webalizer teller helt annerledes og har helt andre tall.

Tekstlinker er slik de fremstår i venstre marg, og det er direktelink (altså ikke noe som skal prosesseres i et eller annet script hos meg), dvs det regnes som innlink fra nettstedet. Linkene ligger sitewide.

Annonseknappene prosesseres heller ikke.

Pris tekstlink: 1 mnd = 28 USD hvis du bestiller på AdBrite - Advertise on Bolignorge - nr. 1 på utleie av bolig i Norge med de begrensninger som ligger der. Ønsker du mer spesialtilpasset løsning kan jeg ordne det manuelt. Da er prisen 38 USD for en mnd (betales via Paypal). 3 mnd = 60 USD ved bestilling via Adbrite. Spesialtilpasset er prisen 70 USD for 3 mnd (betales via Paypal). Ønsker du lengre perioder - send meg en PM så gir jeg deg et pristilbud.

Det er maks 8 tekstlinker i høyre marg samtidig.

Pris annonseknapper:

* Inntil 150x60 nederst i venstre marg 250 kr/mnd netto for webforumenes brukere (normalt 400 + moms).
* 120x60 til høyre for logo på alle sider unntatt forsiden, maks 4 annonser samtidig, høy synlighet, 450 kr/mnd netto for Webforumets brukere (normalt 600 + moms).
* Inntil 150x90 under hovedmenyen i venstre marg, maks tre knapper samtidig, selges kun til webforumenes brukere, 325 kr/mnd
* Inntil 180x50 øverst i høyre marg (over den røde og hvite som sier hvor mange som er på nettsidene nå), maks tre knapper samtidig, selges kun til webforumenes brukere, 450 kr/mnd
* Inntil 180x150 i høyre marg over tekstlinkene, kun én knapp samtidig, selges kun til webforumenes brukere, 450 kr/mnd
* Inntil 180x150 i høyre marg under tekstlinkene, inntil 9 knapper samtidig, selges kun til webforumenes brukere, 280 kr/mnd

Når jeg skriver at jeg kun selger plassen til webforumenes brukere, så betyr det at de i sin alminnelighet ikke markedsføres over firmaer som ønsker å kjøpe reklameplass hos oss, men fylles opp med affiliateannonser eller tilsvarende hvis de ikke selges via forum som dette.

Kan også tilby visningsbaserte kampanjer med gunstig pris til webforumenes brukere i størrelsene 768x150, 468x400 og 468x60.

For de som er opptatt av slikt har Bolignorge.no PR4 hos Google.

Puh...dette ble langt...

Ta kontakt hvis du er interessert :)

Mvh
Bjørn Jarle
 
Topp