Selger tekstlinker og annonseknapper til fast månedspris

En tråd i 'Annonsering' startet av Bjrl, 16 Jan 2008.

1. Bjrl Medlem

Hvis det er ganske "seriøse" tjenester du driver, så kan du kjøpe tekstlinker eller annonseknapper på Bolig og eiendom i Norge - Leiligheter og hus, hybler og rom i bofellesskap - All type bolig og eiendom i alle områder. Der kan jeg gi fastpris.

Trafikktall sist uke i følge Ratix.no: 21.851 sidevisninger, 4.685 hosts, 4.814 brukere. Nielsen Netratings har noenlunde samme tall. Webalizer teller helt annerledes og har helt andre tall.

Tekstlinker er slik de fremstår i venstre marg, og det er direktelink (altså ikke noe som skal prosesseres i et eller annet script hos meg), dvs det regnes som innlink fra nettstedet. Linkene ligger sitewide.

Annonseknappene prosesseres heller ikke.

Pris tekstlink: 1 mnd = 28 USD hvis du bestiller på AdBrite - Advertise on Bolignorge - nr. 1 på utleie av bolig i Norge med de begrensninger som ligger der. Ønsker du mer spesialtilpasset løsning kan jeg ordne det manuelt. Da er prisen 38 USD for en mnd (betales via Paypal). 3 mnd = 60 USD ved bestilling via Adbrite. Spesialtilpasset er prisen 70 USD for 3 mnd (betales via Paypal). Ønsker du lengre perioder - send meg en PM så gir jeg deg et pristilbud.

Det er maks 8 tekstlinker i høyre marg samtidig.

Pris annonseknapper:

* Inntil 150x60 nederst i venstre marg 250 kr/mnd netto for webforumenes brukere (normalt 400 + moms).
    * 120x60 til høyre for logo på alle sider unntatt forsiden, maks 4 annonser samtidig, høy synlighet, 450 kr/mnd netto for Webforumets brukere (normalt 600 + moms).
    * Inntil 150x90 under hovedmenyen i venstre marg, maks tre knapper samtidig, selges kun til webforumenes brukere, 325 kr/mnd
    * Inntil 180x50 øverst i høyre marg (over den røde og hvite som sier hvor mange som er på nettsidene nå), maks tre knapper samtidig, selges kun til webforumenes brukere, 450 kr/mnd
    * Inntil 180x150 i høyre marg over tekstlinkene, kun én knapp samtidig, selges kun til webforumenes brukere, 450 kr/mnd
    * Inntil 180x150 i høyre marg under tekstlinkene, inntil 9 knapper samtidig, selges kun til webforumenes brukere, 280 kr/mnd

Når jeg skriver at jeg kun selger plassen til webforumenes brukere, så betyr det at de i sin alminnelighet ikke markedsføres over firmaer som ønsker å kjøpe reklameplass hos oss, men fylles opp med affiliateannonser eller tilsvarende hvis de ikke selges via forum som dette.

Kan også tilby visningsbaserte kampanjer med gunstig pris til webforumenes brukere i størrelsene 768x150, 468x400 og 468x60.

For de som er opptatt av slikt har Bolignorge.no PR4 hos Google.

Puh...dette ble langt...

Ta kontakt hvis du er interessert :)

Mvh
    Bjørn Jarle

Del denne siden