Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Seminar/Konferanse om affiliatemarkedsføring

amado88

Medlem
Litt avhengig av hvor stort dette blir - her er en idé:
Workshops der man presenterer (egne eller andres) case og gir tilbakemeldinger. Kan evt ta form av et gruppearbeid. Jeg tror for mange vil det være like matnyttig som større presentasjoner med guruer fra USA.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Linken fungerer, men du er for fersk som medlem av Webforumet til å se tråden som ligger i lukket forum. Se info på nettsiden og f.eks. Facebook.
 
Linken fungerer ikke Andreas. Hvor er mer informasjon om dette seminaret?

Posten innholdet et tilbudet som kun er tilgjengelig for aktive medlemmer av Webforumet. Er man ny(tror man er ny frem til 10 innlegg) eller ikke registrert medlem finner du mer informasjon som Rune sier enten på Facebook eller nettsiden til seminaret.
 
På grunn av STOR respons og mange påmeldte er arrangementet flyttet til Latter på Aker Brygge
 

tomro

Member
Gleder meg veldig til dette, damer og herrer. Anfo (annonsørforreningen) og Hr Hatlem har tatt ett strålende initiativ, og jeg håper at mange finner sin vei til Latter 22 januar. Det er utrolig mange annonsører der ute som enda ikke har fått øynene opp for hva en voksende affiliatebransje kan levere, og dette kan være en god mulighet for å vise frem noe av det vi kan.

Håper vi sees!
 
Topp