Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sensur på Webforumet

appelsin

Medlem
Jeg skrev tidligere i dag et innlegg om at Tradedoubler var sent ute med utbetaling for provisjon fra juni. Nå ser jeg til min store forskrekkelse at innlegget er fjernet.

Jeg finner meg ikke i å bli sensurert på denne måten!
 

peterandrej

pensjonert moderator
Med mindre enkeltpersoner ble hengt ut så kan jeg ikke se hvorfor en tråd om at Tradedoubler var for sen med en betaling skulle slettes, så lenge påstanden var kredibel og korrekt.

Det har sikkert bare skjedd en feil.
 

kongen

kongemedlem
Har ikke TD utbetaling den 20. per måned da? Blir litt feil å kalle de sene med utbetaling den 19. da...
 

testdriver

Ha det bra..
Såvidt jeg husker pleier det å variere mellom den 15., 18. og 20.

Appelsin var nok litt kjapp på avtrekkeren i dag, ja. :)
 

Sjefskoder

Sjefskoder
og da kommer det store 1 million kroners spørsmålet:

Sa du ifra at du flyttet innlegget, Tonny?
For det er like viktig som å flytte det..

/S
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg sier som regel ikke fra når jeg flytter noe pga at det først er postet i feil forum. Det er bortkastet tid nok å måtte flytte innlegg.

Saken her er at jeg vet at jeg flyttet det, man må nemlig krysse av om man skal ha redirect fra gammel url, jeg krysset av at jeg ikke skulle ha det. Derfor vet jeg at det er flyttet og ikke slettet. Men det er jo borte...

EDIT: Ser i moderatorloggen at innlegget først er flyttet kl 14:31 så slettet kl 14:44, et annet innlegg er slett kl 14:44 også (jeg slettet en tråd som var dobbeltpostet) så da har tydeligvis det som er flyttet hengt seg på det slettede på en eller annen måte.

Vel, vel, det har aldri skjedd før og skjer sikkert ikke igjen. Hva med å lage tråden på nytt appelsin?
 
Sist redigert:
Topp