Kjapp og trygg hosting for Wordpress

SEO boktips

Hupsey

Medlem
Jeg tenkte jeg skulle gi et tips om en meget god SEO bok jeg nettop fikk i posten.
Boken heter SEO mindset av Brad Callen.link:Internet Marketing Strategies - Learn to make money online!
Boken er gratis, og det er kun porto man betaler for å få boken.
Det skal sies at det vil komme en del "masemailer" til mailadressen man oppgir etterpå, så det kan lønne seg å ha en egen maildresse som brukes for bestillinger av slikt slik at ikke hovedmailen får for mye post..
Jeg hadde egentlig ikke så mye sans for Brad Callen, ettersom jeg fikk temelig mange mailer fra han etter å ha registrert meg på en gratis tjeneste. Men nå det kom tilbud om gratis bok valgte jeg likvell å gi han en sjanse.
Boken er i mine øyne en kvalitetsbok, som forteller det viktigste du ternger å vite om SEO.
Jeg hadde brukt ganske mye tid på å sette meg inn i SEO, før jeg fikk boken og ser i ettertid at jeg sansynlivs kunne spart masse tid ved å lese boken i stedet for å lese utallige forskjellig SEO poster og forumstoff på nettet.
Boken er ikke revulosjonerende, og bekrefter stort sett det som jeg hadde lært meg fra nettet.
Boken ser ut til å være skrevet i 2008, men det er langsiktig "white hat" seo som er temaet og metodene som beskrives vil sansynligvis være like aktuelle om 5-10 år.
Trinn for trinn forklaringer som boken gir, synes jeg er langt mer effektivt en å hoppe rundt på nettet på forskjellige SEO blogger. For de som er relativt nye innen SEO er SEO mindset en bok jeg vil anbefale sterkt.
 
Sist redigert:
Topp