Kjapp og trygg hosting for Wordpress

SEO hjelp søkes

Mycade

Medlem
Hei.

Jeg lurer på om det er noen her ute som kunne tenke seg å hjelpe meg med SEO-arbeid. Og hvor mye dette kommer til å koste meg.

Jeg vil selvfølgelig gjøre det så billig så mulig, så hvis du har forslag til en byttehandel eller noe lignende, så ville det vært veldig fint.

Mvh
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er ikke skrevet på stein at man må bruke penger når man gjennomfører en handel, så det er alltids av interesse. Men det du bør opplyse litt mer om er hvor omfattende dette prosjektet vil være fra din side (er det et lite nettsted eller SEO av et nettsted på størrelse med VG? Hvilken bransje er det i? Norsk eller Engelsk?) og hva slags tjenester du kan tilby i retur..
 

Mycade

Medlem
Det er en norsk nettavis, og vi har egentlig ikke så alt for mange lesere. ca 200-500 unike på en vanlig dag. Hvor omfattende dette prosjektet vil være vet jeg rett og slett ikke, og det er fordi jeg rett og slett ikke har så mye peiling på SEO. Jeg vet at en av utviklerne av nettsiden driver litt med dette, men han har for mye å styre med for tiden.

Byttehandel ja. en link, annonse for en periode kanskje. jeg har også noen domener jeg vil kvitte meg med.
 
Topp