Kjapp og trygg hosting for Wordpress

SEO Pilsen, part II

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Etter 12 oppmøtte ved den første SEO-pilsen satser vi på å møtes ca. en gang i måneden.

Denne gangen er det Anders Willstedt som generøst inviterer til en liten drink/presentasjon/samling hos TradeDoubler før vi drar ned på Internasjonalen for å hygge oss der.
Velkommen!

Gard :)

Som dere ser kjøres det nå en ny runde med SEO Pilsen, forhåpentligvis starten på en tradisjon i det norske internettmarkedsføringsmiljøet. WF ønsker selvfølgelig å stille opp, så jeg oppfordrer alle medlemmer som kunne tenke å møte med likesinnende til å vurderer å ta turen. Jeg kan på det varmeste anbefale disse møtekveldene, og tror at de andre her fra WF som møtte opp også kan det(?).

Snakken går i alt fra å fortelle om egne prosjekter, til å få gode tips fra andre. Det diskuteres også bransjen generelt, hvordan vi tror det vil gå i fremtiden og omtrent alt annet relevant.

Dato: Mandag, Oktober 1, 2007
Time: 18.00
Sted: TradeDoubles kontor, Internasjonalen bar på Youngstorget etter det
Gate: Youngstorget 1
By: Oslo

Facebook: SEO Pilsen, part II
 

KrooniX

Medlem
Hei!

Hadde det vært uken etter kunne jeg tatt meg en tur tid Oslo, men ettersom jeg bor i haugesund er det ikke så lett å ta seg en svip tur til Oslo. Håper vi får Haukelibane snart..

Christian
 

Msites Ltd

Livsnyter
Høstferien

Dette er høstferien da.....er vel ikke så poppis å dra med seg tre unger på dette..... ;-)
Håper å kunne delta en eller annen gang da det er ok å møte andre som sitter i "samme båt"........og folk generelt!
Min skjerm gir så dårlige svar når jeg prater til den.....hehe
 

KrooniX

Medlem
Hei

For meg er problemet at det ikke er høstferien. Jeg har høstferie uken etter og skal etter planen til Oslo uansett lørdagen uken etter.

Christian
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Da nærmer det seg, da SEO pilsen er på førstkommende mandag. Hver her på WF stiller opp?

Jeg har iallefall stor planer om å gjøre det. Om noen fra hedmark vil samkjøre hadde det vært hyggelig. Er forsåvidt også med på å møte noen i forveien om det er av interesse.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Da nærmer det seg, da SEO pilsen er på førstkommende mandag. Hver her på WF stiller opp?

Jeg har iallefall stor planer om å gjøre det. Om noen fra hedmark vil samkjøre hadde det vært hyggelig. Er forsåvidt også med på å møte noen i forveien om det er av interesse.
Har sendt deg en e-post :)
 

Keanu

Geek
Kjipt at det kun er i Oslo, da jeg stasjonert i Trondheim.
Kunne godt tenkt meg og møtt flere av de jeg har diskutert med på flere sider over lang tid.
Er det noen som vet om det er planlagt lignende arrangementer i f.eks. Trondheim? (som student er det for dyrt å dra til Oslo for en slik event, selv om jeg godt kunne tenkt meg)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er jo ikke stort verre enn å dra igang noe selv? Jeg stiller gjerne WF disponibel for å arrangere eventen, om du ønsker det! Lag en egen tråd og hør hvor mange fra trondheim som er interessert! Kanskje jeg tar meg turen til trondheim også :)
 

Gomlers

Member
Hvor i Oslo foregår disse WF pilsa?
Er det greit å kjøre cola hele kvelden ettersom jeg må ture til hovedstaden i bil;)

Og når er neste?
Trenger å bygge et kontaktnettverk...
 
Topp