Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Servetheworld og wordpress

Dre_C

Medlem
Jeg har noen sider hostet hos servetheworld. Enkelte av wordpress bloggene jeg har plassert har jeg veldig mye problemer med. Jeg får ofte en 500 feilmelding når jeg prøver å gå inn på siden. Ofte hjelper det å reloade siden. Men jeg klarer ikke å finne ut av problemene. Kan det ha noe med themene jeg bruker på disse sidene? Eventuelt noen av innstikkene jeg bruker?
 

proisp

Medlem
Det kan også være mod_security som slår inn. I så fall er det stor mulighet for at det ikke vil dukke opp i din error log og at det kun er STW som kan svare deg på om det er årsaken.
 

proisp

Medlem
Nei, normalt sett ikke, men nevnte det just in case. Det er helt klart mest sannsynlig at det er ressursbegrensning.
 

xdex

Medlem
Bruker du VPS hos dem? eller standard webhotell? Jeg har i hvert fall aldri hatt noen problemer med VP-Serverene de har, ett flott produkt til en god pris. Jeg foreslår at du kontakter dem på live support eller sender dem en mail, problemet du nevner er noe jeg aldri har fått, mulig du har endret noen innstillinger på egenhånd?
 

xdex

Medlem
Interessant problem Tonny, hvordan fant du ut at det var serveren som var problemet? plesk har i hvert fall en fin oversikt over slike ting, i hvert fall CPU bruk etc som gjør det veldig enkelt å se hvor feilen eventuelt ligger.
 

Dre_C

Medlem
Jeg vet ikke akkurat hva problemet var, sannsynligvis overbelastning. Men kundeservice ordnet problemet raskt for meg.
 
Topp