Kjapp og trygg hosting for Wordpress

ServeTheWorld problemer?

Santo

Active Member
Hei,

Er det noen som har hosting hos ServeTheWorld her? Det kan virke som det er noe galt i systemet deres i pinsehelgen... Både epost og hjemmesider jeg har hostet der laster utrolig treeeegt, og det har som sagt gjort det i hele pinsehelgen...

Andre med erfaringer?
 

Santo

Active Member
Hei,

Er det noen som har hosting hos ServeTheWorld her? Det kan virke som det er noe galt i systemet deres i pinsehelgen... Både epost og hjemmesider jeg har hostet der laster utrolig treeeegt, og det har som sagt gjort det i hele pinsehelgen...

Andre med erfaringer?

Ingen som vet om ServeTheWorld har noe "nødsupport"-nummer, eller noen annen måte man kan få tak i de hvis ting ikke fungerer utenfor normal åpningstid? Jeg har trålet rundt på hjemmesiden deres, men finner desverre ikke noe.

Ikke får jeg svar på telefonen deres heller, ikke så rart iogmed at det er helligdag i dag, men telefonsystemet deres sier at jeg er nestemann i køen, men det var jeg leeenge.. ;-)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg har dedikert fra servetheworld, og har ikke merket noe som helst til trege lastetider eller annet. Jeg har et "nødnummer" som skal benyttes ved kritiske driftsstans, men tror ikke dette kan brukes av folk med "vanlige" hjemmesidepakker.

Har du dedikert eller vanlige webhotell hos StW?
 

Santo

Active Member
Har du dedikert eller vanlige webhotell hos StW?

Vanlig windows-basert webhotell, som fortsatt har problemer og nå har hatt det i hele pinsehelgen... :(

Det virker forøvrig som om serveren sliter med dynamiske sider (asp), samt epost, ordinære sider som kun serverer ren HTML serveres raskt uten problemer.
 

peterandrej

pensjonert moderator
StW har jo LIVEChat åpen idag, så det går jo an å prøve å spørre der. Jeg har en LINUX-server, og opplever ingen problemer, så det kan jo være at det er deres MS-servere som sliter for tiden.
 
Topp