Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sesam med nytt design

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Legger merke til at det er nytt design på deler av sesam.no sine sider! Blant annet litt skarpere farger her og der, nye bakgrunn i headeren på bedriftsøk, nye faner og diverse småforandringer her og der.

Personlig synes jeg det ble litt finere. Hva synes dere?
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Fryktelig trist at Sesam har forlatt det minimalistiske grafiske uttrykket de hadde ved lanseringen 1. november 2005. Sesam er tilsynelatende ikke så nytenkende og spennende heller lengre; nå som eierskapet er trygt parkert hos Aftenposten og VG.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Om dem hadde fokusert mer på søkerelevanse, istedenfor å kaste bort så mye penger på markedsføring, så hadde dem kanskje hatt en litt større sjanse.

Crawleren deres har jo tydeligvis hengt seg opp, for jeg har funnet ut at den har vært innom mange mine sider de siste månedene, uten å indeksere noe som helst.

Kanskje crawleren deres er som en løshund, og har rømt fra eieren sin. Nå løper den bare løpsk.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
[...]Kanskje crawleren deres er som en løshund, og har rømt fra eieren sin. Nå løper den bare løpsk.
LOL

Det hadde vært interessant å spørre Fast/ Sesam om hvordan den crawleren/ spideren fungerer. Og om den fungerer. Fast/ Sesam indekserer bloggen min, men det er fordi(?) jeg har rapportert inn bloggen via Sesam Bloggsøk. Gode, gamle nettsteder som har vært på nettet siden forrige årtusen er fortsatt ikke-eksisterende i Sesams lille verden.
 
Topp