Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Shopperpress vs E-commerce plugin- erfaringer?

Bjørn

Domenespekulant
Dette er mitt store spørsmål i dag også; hvilken av disse to skal jeg velge til prosjektene mine fremover? Hvilken er best for å lage norske nettbutikker? Noen som har testet begge?

Som jeg forstår det;
- E-commerce har kun en relativt dårlig oversettelse på nynorsk av admin tilgjengelig??
- Shopperpress har ingen oversettelse av admin på norsk??!? men har en norsk knapp på forsiden av butikkene, men denne oversetter kun noen få ord til norsk av selve butikken??
- Shopperpress er enklere å bruke, men vanskeligere når man skal oversette ting til norsk?
 

picxx

Well-Known Member
Synes faktisk ikke det var noen sak å oversette shopperpress til norsk jeg. (eksempel her: CrankBiz )
...og hvorfor trenger du admin på norsk?
Valget er egentlig ekstremt enkelt mellom e-commerce og shopperpress.
Mark oppdaterer også sine themes/plugins fortere enn lucky luke trekker en gønner.
 

Tonny Kluften

Administrator
Som jeg forstår det;
- E-commerce har kun en relativt dårlig oversettelse på nynorsk av admin tilgjengelig??
- Shopperpress har ingen oversettelse av admin på norsk??!? men har en norsk knapp på forsiden av butikkene, men denne oversetter kun noen få ord til norsk av selve butikken??
- Shopperpress er enklere å bruke, men vanskeligere når man skal oversette ting til norsk?

Du bør teste shopperpress så skjønner du hva jeg mener med at admin er enkelt i forhold til e-commerce.

Å oversette tar deg maks 20 min. Og du kan velge kun norsk språk, da får du ingen knapp på forsiden.
 

picxx

Well-Known Member
Shopperpress er utgitt på GNU/GPL lisens (noe annet hadde vel omtrent vært umulig med så stor grad av implementasjon i wordpress).
 

Bjørn

Domenespekulant
Vedr. Shopperpress;
- For noen kunder kan det være greit å ha norsk admin, men det går altså ikke med SP?
- Sånn jeg forstår "Terms", så kan man benytte Shopperpress og temaene på så mange sider man ønsker (holder altså å kjøpe Shopperpress en gang)?
- Har den plugins som f.eks. kan selge mp3 filer og selge bilder via paypal/visa?
- Er det andre enn Mark som har bra tema som er funksjonelle med Shopperpress, eller passer den for de fleste shoppertema som lages?
- Må man beholde linker tilbake til Shopperpress nederst?
 

picxx

Well-Known Member
Jeg skjønner fremdeles ikke hva kundene har å gjøre i admin?
 
Topp