Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Side guide video/tv/film etc

onlyme

New Member
Kunne sjekket kilden, men tenkte heller og spørre. Hvilket innstikk bruker du for og rangere de beste postene på toppen?

Ellers litt feedback fra mine øyne (i en tilstand med litt for lite søvn)

For og begynne med at du har 300x250 annonser i sidebar. Det syns jeg er helt greit. De er ikke for store og de er ikke for små. Derimot, vil jeg faktisk anbefale deg og trikse annonser inn i innholdet istedenfor. Konverterer garantert bedre enn den på siden der. Selv om du har annonser i sidebar gjør det jo ikke noe om du også trikser inn noe i innholdet.

Det første jeg tenker når jeg ser navnet på nettsiden er at jeg her vil finne tvkanaler. Først etter litt leting og roting finner jeg ut at dette faktisk bare er en nettside som inneholder linker til forkjellige videosider som Youtube. Det er bad. Syns du trenger en kategori også med tvkanaer som Tv2, Nrk med flere andre som er populære i Norge. De fleste har Webtv tilgjengelig, og mange gratis.

"KANAL123.COM - Din video guide" syns jeg du burde fått opp i headeren din. Der hvor du har dette stående på fremsiden i dag syns jeg du heller burde bytte ut med noe som forteller hva som befinner seg på fremsiden.

"KANAL123.com" i header mener jeg burde i ditt tilfelle få kronet inne i noen nydelige <h1>-tagger, evt bruke dette på dine titler i postene.

Om du håper på noe trafikk fra Google og andre søkemotorer regner jeg med du vil legge til en beskrivelse av de forkjellige nettsidene også? Dette er ikke et nettsted mennesker vil bokmerke og fortelle sine venner om, og derfor ville jeg jo velge og se på muligheten for litt beskrivelser og tekst til stede.

Jeg savner også en del som forteller meg hva som befinner seg her inne på nettstedet. Ettersom førsteinnstykket mitt var tvkaneler, tenker jeg altså at det kunne være greit med en slags "about us" sak...

Hvorfor har du søkemotor på siden? Du har jo ikke noe tekst / beskrivelser noen steder som sørger for at denne vil gi noen spesielt gode søkeresultater.

Få noe mer inn i footer. Her er det for tomt.

Gjør noe med permalinkstruksturen din. Den er helt på jordet.

Kommentarfeltet har ikke noe her og gjøre. Fortell brukerne hvorfor og hva de skal kommentere, så kanskje du faktisk kan få noen kommentarer. :)

Når jeg klikker meg inn på en kategori og ser på tilgjengelige poster i denne kategorien får jeg se "0:00" på hver eneste post. Dette har jeg meget store problemer med og forstå hva faktisk er for noe?

Kjapt fortalt, jeg ser ikke noen nytte i dette nettstedet slik det er nå.

Positivt. - Ryddig design, og hvor innholdet er, det er det ikke vanskelig og forstå.



Det er ingen som har sagt at du skal endre på noen saker. Her er det jo snakk om og endre design..

lite tips som du kanskje allerede er klar over, - Tenk for all del fremover når du lager ferdig det hele. Det er alltid greit og kunne gjøre totale forandringer i designet ditt uten og måtte redigere hver eneste post.


Ja takk for god tilbakemelding. Nå er jo dette en side under konstruksjon.
Jeg har lagt inn en kategori kalt tv, og selvfølgelig skal tv kanaler med.

Prøver å få klart for meg hvordan siden skal bli. Planen er skikkelig omtale av alle webområdene. Vi snakker her om flere tusen tv, videosider. Så nytteverdien bør absolutt være stor for brukerne.

Har kuttet ut å ha annonser i sidemenyen. Har det heller i postene.
 
Topp