Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Siden vises ikke grunnet Zend Optimizer

Har fått et kritisk og irriterende problem; spesielt på grunn av min mangel på kunnskap om hva som er problemet. Håper noen her kan gi noen råd. Det startet med at nettbutikken min www.scanfishphoto.com viste seg å ikke "virke". Dette har skjedd over natten uten at jeg har gjort noen endringer med server eller script. Ved å gå inn på siden får jeg beskjed om at Zend Optimizer ikke er installert. Ettersom jeg ikke vet hva Zend Optimizer er, eller hvordan det fungerer, tar jeg kontakt med support hos serverleverandør (servage.net). De forteller at Zend Optimizer ikke er installert, og ber meg først om å "enable" .httaccess. Jeg gjør det selv om den allerede står som "enable", og spør om de kan installere det for meg. Får så beskjed om at Zend Optimizer allerede er installert. Probmelet mitt er jo at dette ikke løste problemet. Supporten hos servage ber meg da ta kontakt med de som har laget scriptet for å løse problemet??? Er ikke dette noe servage.net bør løse for meg? Er det dem jeg kjøpte scriptet av for to år siden jeg må betale for å ordne det? Håper noen forstår hva problemet mitt er og kan gi noen råd!:confused:
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Du mangler rett og slett en module på serveren din som heter Zend Optimiser. Det er bare å installere den, men jeg vet ikke om det er noe Servage må gjøre for deg eller om det er noe du kan gjøre selv.
 
Takk for raskt svar Kenneth!
Jeg må først og fremst vite om hvem problemet ligger hos. Jeg vil ikke engasjere folk til å gjøre en jobb med et script dersom det er serveren (servage.net) som er problemet. Ifølge servage sin support heter det at "Hello Magnus, Zend optimizer is already installed.." og de forklarer så problemet med at "It may be due to your script compatible issue. Please contact with the script owner regarding this."??
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Om det allerede er installert (noe det er på de fleste seriøse webhoster), så kan det fort hende det er scriptet ditt ja. Du nevnte jo at det er 2 år siden du kjøpte det, så kan jo fort hende det ligger noe der.
 
Topp